Beheer geheel in HTML, website voor mediaproducties. Wat vinden jullie van deze website?
http://themeforest.net/item/design-agency-template/full_screen_preview/53968
Los van dat het gewoon een template is, vind ik hem net iets te lomp.
Hiermee bedoel ik dat alles gewoon te groot is, en persoonlijk vind ik het ook niet passen bij iets voor mediaproducties
Oke. Ik ben ook niet de maker ofzo ervan, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik vind het net zoiets als heel trots een IKEA-schilderij aan de muur hangen.
:x
Waarom een sitecheck als je gewoon simpele templates gebruikt? Hetzelfde geldt voor dat Vileo. Ook eenvoudig WordPress downloaden en template uploaden. Een kind kan de was doen, dus mijn 11-jarige buurjongentje ook.
In principe heb je gelijk. Alleen voor Vileo.nl wou ik graag weten wat jullie van onze bewerking vonden, en van Spectaremedia.nl wist ik niet eens dat er een kant en klaar template voor werd gebruikt...
Dan zou ik nu direct je designer / mens die de website gemaakt heeft ontslagen. Dat wilt dus zeggen dat hij jou verteld heeft dat hij een nieuwe website gemaakt heeft, maar gewoon een template gebruikt heeft?
Dat is nogal slechte reclame voor je bedrijf
Nee, je begrijpt het verkeerd. Het is niet mijn website, maar ik vond hem nooit zo mooi, dus ik was benieuwd naar jullie reacties erop. Ik wist alleen dat ze HTML gebruiken, maar niet dat ze een kant en klaar template hebben.
Waarom laat je dan een website keuren die je zelf niet mooi vind.
Sorry voor het offtopic gaan, vind het gewoon wat raar
Ik was alleen benieuwd naar jullie meningen over deze website.
Als het niet jouw website is, waarom staat er dan op de "Over"-pagina van Vileo.nl dat Vileo een onderdeel van Spectare Media is?
Ik krijg steeds meer een "something smells fishy" idee bij dat hele vileo gebeuren. Jullie komen over als een stelletje amateuristische pubers, en daar kun je niet tegen opvechten met een paar leuke templates.
[quote:61d0909e83="Nietzman"]Ik krijg steeds meer een "something smells fishy" idee bij dat hele vileo gebeuren. Jullie komen over als een stelletje amateuristische pubers, en daar kun je niet tegen opvechten met een paar leuke templates.[/quote:61d0909e83] +1
Dat idee krijg ik ook een beetje…
Jammer dat jullie er zo over denken. We werken inderdaad ook met jongeren, maar meer met volwassenen. Vileo.nl staat op deze website omdat het hun idee was, en wij voeren het uit. Verder hebben wij niets over de website van Spectare Media te zeggen.
Wat tekst betreft o.a.: "het een werkerlijk bedrijf" --> werkelijk
“Dit gaat dan niet om muziek van artiesten.” → Dus het is muziek van… stoeptegels?
“De levertijd is altijd binnen een maand, wanneer het langer is, wordt er altijd contact met de klant opgenomen.” → Eerst is de levertijd ALTIJD binnen een maand, tenzij het niet zo is?
Plus ik sluit me aan bij bovenstaande reacties.
[quote:81f79081e6="Vileo"]Jammer dat jullie er zo over denken.[/quote:81f79081e6] Nouja, dat hebben jullie natuurlijk aan jezelf te danken. Veel geblaat, weinig wol, ook dat hele vileo. Een verzameling bijeengeraapte filmpjes? From the couch? One more thing? Hebben jullie dat gemaakt?
Het bullshitten tot een kunst verheffen kan je ver helpen hoor, maar zorg dan wel dat je het ergens op baseert. Dit soort luchtfietserij prikt iedereen doorheen, al helemaal als je het half gaat lopen spammen. Groepje jongeren dat het leuk vind om filmpjes te maken? Prima, nice, vooral doen, ik moet zeggen dat in die -denk ik- eigen producties best potentie zit. Maar ga niet lopen claimen, dan ben je niet meer dan het 12 jarige kotertje dat zichzelf een bedrijf noemt als 'ie iWebtemplates verkoopt aan het mkb.