[Sitecheck] Stolwijk & Eichhorn

Deze site hebben we net opgeleverd. Wat denken jullie?

http://sene.nl/

Iets teveel overdreven animatie (verschuiven teksten, foto's etc) naar mijn mening. Navigatie waarvan ik niet zie welke knop mij waar brengt is onhandig. Ik moet met m'n muis eropstaan om te zien waar ik naartoe kan. (usability gebrek)

Verder goed gewerkt geleverd, klant tevreden? (is het voornaamste)

Hey wout, ziet er keurig uit, alleen mis ik nog iets... Het ziet er een beetje "te" kaal uit. Ok less is more, maar toch zou er hier iets meer more bij mogen...

Denk ik e,
Verder verloopt de navigatie en de animaties heel vlot.

Groeten
Jonas

[quote:5ae58b41f5="klaus"]Iets teveel overdreven animatie (verschuiven teksten, foto's etc) naar mijn mening. Navigatie waarvan ik niet zie welke knop mij waar brengt is onhandig. Ik moet met m'n muis eropstaan om te zien waar ik naartoe kan. (usability gebrek)

Verder goed gewerkt geleverd, klant tevreden? (is het voornaamste)[/quote:5ae58b41f5]

Ik begrijp je commentaar rond usability. Maar het is tenslotte een presentatiesite, en geen nieuwssite. De content is heel beperkt, dus je bent er snel doorheen. Daarom vind ik het voor dit project belangrijker dat het mooi en strak is, desnoods ten koste van de gebruiksvriendelijkheid.
De doelgroep is ook eerder de ervaren surfer, en die durft al snel ergens op klikken.

Klant is zeeeer tevreden, dus dat doel heb ik voor 100% bereikt. :slight_smile:

[quote:5ae58b41f5]Hey wout, ziet er keurig uit, alleen mis ik nog iets… Het ziet er een beetje “te” kaal uit.
Ok less is more, maar toch zou er hier iets meer more bij mogen… [/quote:5ae58b41f5]

Daar kan ik geen gelijk ingeven. Het is al zeer bombasitisch qua animatie. Als de interface dan ook nog drukker en voller zou zijn, dan creëer je overdaad, en heb je het gevaar dat het kitch wordt.