[Sitecheck] Weblog

Hoi, ik ben bezig m'n eigen weblog te maken voor allemaal hele interessante dingen. ;)

http://www.walfredgeesink.nl/wg/index.html

Eerste layout opzetje. Graag commentaar & suggesties.

netjes zonder te veel gebroddel, maar laat alsjeblieft die tmf-kikker weg. beetje jammer, maar dat is mijn smaak. Pas verder maar op voor de rechten-jongens.

Mooi!

jammer dat ik de reacties niet kan bekijken, bij beide entry's 56???? lijkt verdacht.

grt,
Sander.

Kijk eens goed naar de kleur..... het grijs past niet goed bij de (mooie) blauwe kleur. Wellicht kun je op de grijze achtergrond een 1 pixel diagonaal lijntje zetten van een donkere grijze tint... volgens mij werkt dat beter.

Wat heb jij met die kikker? Werk je soms voor die oplichters of ben je zo erg gek op dat deuntje? Zo ja, dat zie ik nergens terugkomen op de site. M.a.w: het heeft totaal geen functie. En het is al eerder gezegd, pas op met de rechten.

Hai Walfred. O+.

(En oh, je blog bling-blingt nu nog uit in simpelheid en strakheid.)

Ben het eens met MacBjorn.

Tip: VERWIJDER die kikker!

Waarom zit er een strook grijs rechts? Kan ieder item niet over de hele breedte? Of doe iets leuks met die strook. Plant er bloemetjes in of zo ;-)

Update. :)

Nietzman: ik heb je website even bij m’n links gezet :wink:

Keurig weblog.

Maar waarom kan ik m’n url niet invullen in het commentaarformulier?

[quote:92cd10dde9="iMaaarten"]Keurig weblog.

Maar waarom kan ik m’n url niet invullen in het commentaarformulier?[/quote:92cd10dde9]
Hm, wat gaat er mis?

Mooi strak.

Ik vond alleen de ‘links’-pagina niet zo duidelijk. Er staat een horizontaal lijntje tussen titel+afbeelding en de URL van de pagina. Het lijkt -als je kort kijkt- alsof de URL daardoor bij de link eronder hoort, als je begrijpt wat ik bedoel.

Concreter: ik zou het horizontale lijntje een kickje omlaag geven, wanneer titel + plaatje + linkje zijn geweest.