Website oogt goed op WinXP met IE 6. Idem voor XP met Firefox. Aan die formulieren mag nog gesleuteld worden. Ik heb geen idee of mijn input wordt verwerkt, na een submit is er geen enkele feedback... oei...
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de rest van de site. Zoals het er nu uitziet, eerste menu-opties, graphics, kleurstelling van de site en gebruikte code, stemt het mij nog niet bijzonder positief. Het komt op mij allemaal nog wat amateuristisch over, jullie hebben nog wel een paar handboeken door te lezen, enkele cursussen te volgen.
[b:4ad1e629ef]Let op![/b:4ad1e629ef] Het bovenstaande is niet puur negatief-kritisch bedoeld. Velen in het vakgebied zijn op deze manier begonnen en waarschijnlijk waren hun eerstelingen niet half zo goed als deze site. Wat ik echter bedoel te zeggen is dit: Webdesign en webdevelopment is tegenwoordig een heus vakgebied geworden. De lat ligt aanzienlijk hoger (CSS, databases, zoekmachine-optimalisatie, etc.) en de concurrentie is groot. Jullie zullen nog moeten groeien om je echt staande te kunnen houden tussen de professionals. Daar ligt m.i. de echte uitdaging voor jullie!