sitecheck windows only

Hoi,

DEform is nu bijna af, technisch gezien, op wat tekst na!
Maar zou er iemand met een windows-pc eens even kunnen checken of alles werkt!
Ook het contact formuliertje eens invullen, en het guestbook…

Want ik gebruik in dreamweaver de actie ‘fever’ om de afbeelding als verzendknop te gebruiken, maar na’t schijnt hebben sommige windows-bakkies het er moeilijk mee!

Ziet er strak uit! ik zal morgen ff kijken op een windowsbak

Net hier geprobeert, maar er gebeurt niks... (Windows XP met IE6. Resolutie 1280x1024)

Tot uw dienst :slight_smile:

Ik ben een beetje aan het testen geweest met jullie gastenboek... (zal je wel opgevallen zijn...) Nog niets heftigs hoor... Ik weet niet in hoeverre het php script berichten scant op 'foute' code in de berichten?...

Website oogt goed op WinXP met IE 6. Idem voor XP met Firefox. Aan die formulieren mag nog gesleuteld worden. Ik heb geen idee of mijn input wordt verwerkt, na een submit is er geen enkele feedback... oei...

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de rest van de site. Zoals het er nu uitziet, eerste menu-opties, graphics, kleurstelling van de site en gebruikte code, stemt het mij nog niet bijzonder positief. Het komt op mij allemaal nog wat amateuristisch over, jullie hebben nog wel een paar handboeken door te lezen, enkele cursussen te volgen.

[b:4ad1e629ef]Let op![/b:4ad1e629ef] Het bovenstaande is niet puur negatief-kritisch bedoeld. Velen in het vakgebied zijn op deze manier begonnen en waarschijnlijk waren hun eerstelingen niet half zo goed als deze site. Wat ik echter bedoel te zeggen is dit: Webdesign en webdevelopment is tegenwoordig een heus vakgebied geworden. De lat ligt aanzienlijk hoger (CSS, databases, zoekmachine-optimalisatie, etc.) en de concurrentie is groot. Jullie zullen nog moeten groeien om je echt staande te kunnen houden tussen de professionals. Daar ligt m.i. de echte uitdaging voor jullie!

ziet eer leuk uit en doet het prima op windows met firefox. Misschien is het wel een beetje saai, een beetje meer interactie kan geen kwaad!

ik zou wel eens goed zoeken met google op de gekozen (website) naam.

het is niet echt een unieke naam, weet natuurlijk niet of je dat erg vindt.

Toen ik je webiste naam voor de eerste keer zag moet ik gelijk aan http://www.dform1.com/ denken.

over de stijl van de site ben ik niet erg enthousiast, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk

Als mijn ogen mij niet bedriegen staat er "all rights reserve[b:6cfa125016]s[/b:6cfa125016] deform 2005"; dat moet zijn "all rights reserve[b:6cfa125016]d[/b:6cfa125016]"

Ik zie nu pas dat ik op workspace kan klikken (heb een enorme rollover gemist, omdat alleen je menu en de foto opviel...)

Waarom copyright e.d. als plaatje weergeven?

[quote:3c23652506="martijngrootens"]Ziet er strak uit! ik zal morgen ff kijken op een windowsbak[/quote:3c23652506]

het ziet er onder windows ook gied uit (firefox) en je forumuliertje lijkt te werken
alleen komt mn reactie niet in het gastenboek te staan…
zou er wel voor zorgen dat er geen LEGE forms verstuurd kunnen worden, en mss is het wel leuk als je zonder ietste posten ook in het guestbook kan lezen…

Waarom gebruik je die vage 'Fever' actie dan? Standaard HTML:

<input type=“image” name=“myclicker” src=“image.jpg” width=“55” height=“22”>

En je hebt een plaatje als submit button…

Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties! Nu heb ik idd een foutje gevonden in de site!

De ‘form button fever’ actie die ik heb gedownload voor in dreamweaver werkt dus idd NIET met windows samen!
Nu wel, en als je op de ‘send’ knop duwt, krijg je normaal dus wel een bedankje en een afbeelding, voor diegene die het eerst niet konden!

Bedankt allemaal!