[sitecheck] Wouter

Hoi, Graag commentaar ;).

>>Bestaat niet meer<<

Om eerlijk te zijn vond ik je vorige leuker, Wouter. Maar deze is ook mooi gedaan :bigsmile: Keep it up!

[quote:7fe989351f="Brainiac"]Om eerlijk te zijn vond ik je vorige leuker, Wouter. Maar deze is ook mooi gedaan :bigsmile: Keep it up![/quote:7fe989351f]

Dit wou ik ook zeggen… Maar toch… Ik zou de pagina’s in een nieuw scherm willen zien omdat ik dan makkelijker terug kan gaan en toch op die andere sites kan surfen…
Wel mooie site!

Mooie kleuren, mooi gedaan. "Design is Mine" zou ik persoonlijk weg doen in de header.

Voor de rest nog wat weinig content.

Jip je vorige was mooier, maar deze kan der zeker door 8) Hij is echt al goed op de leeftijd, je hebt me al veel geleerd :evil:

Je hebt een leuke huisstijl! Zelf ontworpen? Verder heb ik het gevoel dat ik iets mis, maar weet alleen niet wat.

[quote:132d6ac4b0="konijn"]Mooie kleuren, mooi gedaan. "Design is Mine" zou ik persoonlijk weg doen in de header.[/quote:132d6ac4b0] ja? wat vind de rest ervan (als de rest het daar mee eens is dan haal k et weg ;))?

Inderdaad nog wat weinig content

[quote:132d6ac4b0=“Flavio”]Jip je vorige was mooier, maar deze kan der zeker door 8) Hij is echt al goed op de leeftijd, je hebt me al veel geleerd :evil:[/quote:132d6ac4b0]
lol bedankt :wink:

[quote:7496e657f6="iPod Jimmy"] Ik zou de pagina's in een nieuw scherm willen zien omdat ik dan makkelijker terug kan gaan en toch op die andere sites kan surfen... Wel mooie site![/quote:7496e657f6]

Dat is niet xhtml valid, maar als het de usability verbetert dan moet je het zeker doen.
Op mijn site infekt.be en freshface.be werkte ik ook xhtml valid maar heb toch een target toegevoegd.

ja dat wilde ik ook: [code:1:71d34541ba]target="_blank"[/code:1:71d34541ba]

maar dat was inderdaad niet meer valide… weet iemand een oplossing?

Volgens mij werkt dat trouwens wel in XHTML Transitional dus msischien moet ik dat maar doen :slight_smile:

Netjes Wouter!!!

Je gebruikt Nederlands en Engels door elkaar… je menu is in het Engels en je schrijft in het Nederlands. Doe gewoon alles in het Nederlands joh…

Verder ziet het er lekker fris uit. Kleurenschema vind ik zeer geslaagd!

Oja… ‘design is mine…’ tja. grappig maar verder voegt het niets toe. Ik zou het ook weghalen.

Werkt niet in XHTML Transitional, ik heb al gedacht aan een javascriptje om dat te overheersen.

Dankje! :) Dat menu pas ik even aan. Wacht ;).

gedaan.

edit:

[quote:6321d2af6e=“MacBjorn”]
Oja… ‘design is mine…’ tja. grappig maar verder voegt het niets toe. Ik zou het ook weghalen.[/quote:6321d2af6e]

doe ik.
edit: is weg :slight_smile:

waar stond 'Design is mine' ?

[quote:80e74b2aad=“mvdenber”]Je hebt een leuke huisstijl! Zelf ontworpen? Verder heb ik het gevoel dat ik iets mis, maar weet alleen niet wat.[/quote:80e74b2aad]
Dat heb ik ook… ik denk dat het boven aan wat druk is en dan onderaan erg wit en de tekst vind ik wat te dun. Maak je tekst wat kleiner of dikker.

[list:80e74b2aad][:80e74b2aad]Kleuren zijn mooi…
[
:80e74b2aad]En dat het versie 3 is vind ik ok, maar moet dat midden op de website?
[*:80e74b2aad]Doe wat meer met je menu… hij is erg kaal[/list:u:80e74b2aad]
Dat zijn mijn punten, wat je ermee doet moet je zelf weten :wink:

[quote:9e0eed7e7b="mvdenberg"]Je hebt een leuke huisstijl! Zelf ontworpen?[/quote:9e0eed7e7b]

jup zelf ontworpen… :slight_smile:

Ik vind de tekstregels iets te lang. Je oog verliest het overzicht en dat leest niet zo lekker. Misschien met tekst kolommen werken of de breedte van de tekstkolom wat verkleinen.

Ik vind het sjowiesjo al knap dat iemand (en ook nog zo jong) één letter op het web kan zetten, maar ik ben dan ook van ver voor de (prijzen) oorlog.

[quote:3c0fa5892b="celie"]Ik vind het sjowiesjo al knap dat iemand (en ook nog zo jong) één letter op het web kan zetten, maar ik ben dan ook van ver voor de (prijzen) oorlog.[/quote:3c0fa5892b] tegenwoordig is dat niet zo heel bijzonder meer ;)... wat wij allemaal doen leren ze over 10 jaar in groep 4 :P

Eerste indruk is erg positief voor mij. Ik ben het eens met design is mine weg te halen, en die V3 zou ik ook iets minder nadrukkelijk in beeld plaatsen. Is namelijk niet echt het punt van je website?

Als je echt volledig xhtml valid wil gaan, kies dan idd voor een javascript die alle href’s die jij wil gaat openen in een nieuw scherm, zelf ook al iets dergelijks gebruikt, even kijken of ik het kan terugvinden.

dit zijn een paar oplossingen:

http://www.phpfreaks.com/quickcode/code/231.php
http://loadaveragezero.com/app/s9y/index.php?/archives/95-Serving-Valid-XHTML-Strict-with-target_blank.html

Voorbeeldje:

[code:1:798f1c7318]/* give anchors with attribute rel="external" a target attribute of "_blank" */

function external() {
if (document.getElementsByTagName) {
var i, a;
a = document.getElementsByTagName(‘a’);
for (i in a) {
if (a[i].getAttribute(‘href’) &&
a[i].getAttribute(‘rel’) == ‘external’) a[i].target = ‘_blank’;
}
}
}

window.onload = external;

/* external.js */[/code:1:798f1c7318]

Dit script zorgt voor een nieuw venster bij alle links met een attribuut “rel” met “external” als value

[code:1:798f1c7318]<a href="test.htm" rel="external">test</a>[/code:1:798f1c7318]

[quote:723a57869c="klaus"]Eerste indruk is erg positief voor mij. Ik ben het eens met design is mine weg te halen, en die V3 zou ik ook iets minder nadrukkelijk in beeld plaatsen. Is namelijk niet echt het punt van je website?

Als je echt volledig xhtml valid wil gaan, kies dan idd voor een javascript die alle href’s die jij wil gaat openen in een nieuw scherm, zelf ook al iets dergelijks gebruikt, even kijken of ik het kan terugvinden.[/quote:723a57869c]

Wat voor scripts is dat dan? Dat vind ik namelijk wel handig…

iPod Jimmy, ik heb het script toegevoegd in m'n post. de validator keurt je site dan keurig goed, want hij weet natuurlijk niet wat er met het DOM (document object model) gebeurt, hij 'ziet' enkel je code.