Sitecheck: www.adenity.com

Eindelijk klaar.. wel een beetje snel afgemaakt aan het einde want ik vertrek morgen naar turkije voor 6 weken en ik wilde nog snel mijn site afmaken..

Vertel me maar wat jullie er van vinden

www.adenity.com

Ik vind het heel vervelend dat als ik op 'enter' klik ik een pop up voor mijn neus krijg.

Flash is mooi vormgegeven, maar waarom niet via ‘enter’ naar een introductiepagina en op de intropagina een duidelijke koppeling naar de shop?

dus alles in een window?

Of gewoon direct naar de flash?

Dit is trouwens mijn eerste flashsite :slight_smile:

Je kunt er voor kiezen om een aparte flash intro te maken (hoewel niet iedereen daar van is gecharmeerd), na afloop van de flash intro direct doorleiden naar de introductiepagina (met uitleg wat de site wil - t shirts verkopen), op deze pagina misschien wat foto's van t shirts als lokkertjes en een duidelijke knop die je in de webshop brengt. Zo zou ik het doen. Het ziet er wel mooi uit.

vind ik ook

hou het simpel…
Een opeenstapeling aan vensters daar heeft niemand wat aan…

Ik vraag me ook af of de animatie met het vlindertje zelfs nodig is? Goed dat je met flash experimenteert, maar het voegt amper iets toe aan het geheel van de site.

Als je t shirts wil verkopen moet je t shirts laten zien.

de t shirt voorbeelden laden ook heel traag!

misschien eerst eens kijken hoe anderen het aanbrengen? En daarna een soort synthese maken van de dingen die je leuk / goed werken vond, en pas dan een eigen invulling aan geven?

MAAR succes verder

irriteer me ook aan die pop ups, beter alles in 1 window...

Leuke flash, maar in Firefox zie ik steeds bovenin ieder venster knullig een regel tekst in Times, zwart. Hierdoor schuift alles aan de onderkant net uit het venster. Ook zou ik kijken of je de looks van Spreadshirt nog een beetje kunt tunen zodat het erbij past.

[quote:1c2f9d1fc8="Martiniman"]Leuke flash, maar in Firefox zie ik steeds bovenin ieder venster knullig een regel tekst in Times, zwart. Hierdoor schuift alles aan de onderkant net uit het venster. Ook zou ik kijken of je de looks van Spreadshirt nog een beetje kunt tunen zodat het erbij past.[/quote:1c2f9d1fc8]

He goed dat je die bug even meldde … die haal ik er even uit :slight_smile:

En ik ga even de looks ook mee tunen met de spreadshirt shop :slight_smile:

[quote:a4b30a053e="PICAPICA"]de t shirt voorbeelden laden ook heel traag![/quote:a4b30a053e]

Ik heb de foto’s nu verkleind

Kan iemand even kijken of hij het doet met IE op windows?

Volgens mij zit er namelijk een bug in de code…

De code op de frame is:

[code:1:8061dfdd35]Movieclip.prototype.openWinCentre = function (url, winName, w, h, toolbar, location, directories, status, menubar, scrollbars, resizable) {
getURL (“javascript:var myWin; if(!myWin || myWin.closed){myWin = window.open(’” + url + “’,’” + winName + “’,’” + “width=” + w + “,height=” + h + “,toolbar=” + toolbar + “,location=” + location + “,directories=” + directories + “,status=” + status + “,menubar=” + menubar + “,scrollbars=” + scrollbars + “,resizable=” + resizable + “,top=’+((screen.height/2)-(” + h/2 + “))+’,left=’+((screen.width/2)-(” + w/2 + “))+’” + “’)}else{myWin.focus();};void(0);”);
}
[/code:1:8061dfdd35]

En op de button zelf zit deze code:

[code:1:8061dfdd35]on (release) {
//customize the window that gets opened
// 0 equals NO.
// 1 equals YES.
address = "http://addyboy1.ad.funpic.org/adenity/flash.html";
target_winName = "Adenity Clothing";
width = 550;
height = 400;
toolbar = 0;
location = 0;
directories = 0;
status = 0;
menubar = 0;
scrollbars = 0;
resizable = 0;
//sends data back to the function
openWinCentre(address, target_winName, width, height, toolbar, location, directories, status, menubar, scrollbars, resizable);
}
[/code:1:8061dfdd35]

Weet iemand waarom het dan misgaat in IE?