Sitecheck: www.golfprint.nl

hallo,

ik werk bij golfprint, hier doe ik het voorbereidende werk voor het drukken.

ook ben ik bezig met de website,

ik wil graag weten:
wat vinden jullie ervan,
werkt alles soepel.
en of er mischien nog ideetjes zijn.

Golfprint

wat ik zelf al weet is dat de pdf van de prijzenlijst opnieuw ontworpen moet worden.
en dat ik onder de kolom met foto’s nog een kolom met een pdf van de tekst van de pagina ga maken. dit omdat er dan gelijk een print vriendelijk versie is van de tekst.

Groetjes,

Tom

Misschien kijk ik er overheen, maar wat maken jullie? Uit de naam te lezen zijn jullie een drukkerij lijkt me, maar op de foto's zie ik alleen wat gekleurde kratjes. En er staat nergens een duidelijke beschrijving. Ik vermoed dat jullie golfballetjes bedrukken, maar zie dat nergens staan.

Als je dan toch foto’s op je site zet, laat dan zien wat je maakt. Neem een close up van zo’n machine, want zo zegt het niets. Laat zien wat ie doet.

Volgens mij heb je geen gebruik gemaakt van trefwoorden in je header. Je zult dus niet echt makkelijk gevonden worden met een zoekmachine.

De teksten onder het tabblad Algemeen breken af. Ik zou de returns eruit verwijderen. Zelfde bij de voorwaarden.

Misschien een beetje veel opmerkingen, maar ik denk dat je er wel wat mee kunt.

ziet er wel netjes uit, alleen ik zou al die <br>'s uit je tekst halen, leest erg onrustig een woord op de ene regel en de rest van de zin op de volgende

Idee is zondermeer netjes, clean.

Ik zou echter de verschillende onderdelen even breed maken; de content is iets breder dan de bovenbalk, en de adresbalk is een flink stuk smaller. Het geeft veel meer rust als je die even breed maakt.

Daarnaast is bij een korte tekst de adresbalk erg opvallend. Ik zou dat wat minder laten zijn…

Let ook even op je lettertypen; die zijn niet overal gelijk…!

Verder is het misschien aardig om de foto’s links wat af te wisselen, m.b.v. een javascriptje. Persoonlijk zou ik deze ook aan de rechterkant neerzetten, maar dat is denk ik een kwestie van smaak.

Verder, nogmaals, lekker clean!

Ziet er netjes en duidelik uit, maar inderdaad vertel wat over je bedrijf en wat jullie maken. Ik zou als ik jou was de prijslijst gedeeltelijk online zetten (maar wie ben ik) Wat voorbeelden van producten die jullie reeds gemaakt hebben of wat mogelijk is.

okeej, alvast dank voor de reacties, deze zijn zeker bruikbaar.

wat betreft de breedte van de adres balk heb je zeker gelijk en hier was ik ook al mee bezig het te veranderen.

de tekst over het bedrijf zelf dus wie we zijn en wat we doen moet nog worden gemaakt door mijn baas dus dat komt ook goed.

verder werk wordt er gewerkt aan de andere punten :lol:

nogmaals dank.

Groeten,

Tom

clean! zorg wel dat de blokken lekker met elkaar lijnen de header is nu smaller dan de tumbs en de tekst colom bijelkaar. een idee? de adresbalk onder de tekst te zetten rechts uitlijnen dus en niet centreren, staat nu een beetje verloren erbij.

Klopt het dat de kolommen aan de rechterkant geen kader hebben? Behalve dan de homepage?

okeej , ik heb nu de voorpagina veranderd, dit verklaart nu ook jou vraag patrick :wink: . ik heb de adresbalk over de gehele breedte gemaakt en ook wat smaller.

ook de <br> uit de tekst gehaald. de tekst zelf moet nog wel aan gewerkt worden.

alles staat nu gelijnd.

de foto’s en tekst over wat we nou eigenlijk doen ben ik mee bezig en is het volgende punt.

bedankt voor alle reacties tot dusver

groeten

Tom

Op de thuispagina is de header en andere elementen nu groter dan de overige pagina's...

ja ik ben nu bezig het te veranderen, ik had eerst e voorpagina gedaan, nu ben ik het overal aan het veranderen.

Aha :D Dán heb ik nix gezegd...

:wink:

als het goed is is het nu wel goed, op de foto’s na dan :smiley:

Bijna goed :wink: Kijk maar 's naar de rechterkant van je kaders waar de texten in staan (In Safari 1.2.2)

@onem waarom zou je de prijslijst gedeeltelijk online zetten...?

ik heb de site gecheckd bij w3c maar ik krijg een melding dat de html niet geldig is door deze regel:

" Line 53, column 15: there is no attribute “BACKGROUND”

<td background=“images/content_middle_foto.png”> "

ondanks dat ik vaker background gebruik is deze regel ongeldig…
iemand enig idee?

de rechterkant is toch goed, ik zie de fout niet.....

EDIT: ah wacht ik zie hem, de adresbalk niet :smiley:

thnx

Yep :D Nu is ie perfect