sitecheck www.thijsenkarin.nl

Zouden jullie advies of comentaar op mijn site willen geven?

www.thijsenkarin.nl

Ik merk zelf al dat ie vanaf safari niet de juiste tekst achtergrond kleuren geeft. Deze horen het zelfde als de gewone achtergrond te zijn.

Thijs

Beste Thijs,

Ik vind je website geweldig leuk,
Alleen weten we nu nog steeds niet wat voor soort … Apple je nu eigenlijk hebt.
Vol verwachting ging ik naar de site Apple ophalen, en verwachte een mooi apparaat uit een doos zien komen, maar helaas… maar natuurlijk voor jullie niet helaas !

Groeten, Stephan (StApple voor vrienden)

[quote:e2ee361296="MeesterPietje"]Beste Thijs,

Ik vind je website geweldig leuk,
Alleen weten we nu nog steeds niet wat voor soort … Apple je nu eigenlijk hebt.
Vol verwachting ging ik naar de site Apple ophalen, en verwachte een mooi apparaat uit een doos zien komen, maar helaas… maar natuurlijk voor jullie niet helaas !

Groeten, Stephan (StApple voor vrienden)[/quote:e2ee361296]

Ga ik voor zorgen dat ie er op komt!

Leuke site, leuk css-menu'tje. Daar ben ik nu ook mee bezig... Kleine opmerking, als je gewoon van je menu afgaat met de muis, zonder naar een ander menu-item te gaan, verdwijnt het menu niet meer...

Ahja, waarom heb je het in asp gemaakt?

De witte tekst op de lichtroze achtergrond is wel erg (te) onleesbaar..

Verder leuke site voor je familie :slight_smile: Foto’s lijken in gif opgeslagen te zijn, jpg is beter daarvoor.

[quote:b17adf7e1b="Aracon"]De witte tekst op de lichtroze achtergrond is wel erg (te) onleesbaar..

Verder leuke site voor je familie :slight_smile: Foto’s lijken in gif opgeslagen te zijn, jpg is beter daarvoor.[/quote:b17adf7e1b]

Foto’s van Karin zijn door de fotograaf bewust op slechte kwaliteit doorgestuurd, bang dat ik ze anders voor afdrukken ga gebruiken… begrijpelijk

Je foto's best omzetten naar jpg ipv bmp. Dat is internet-vriendelijker. :wink:

Ik vind de tekst qua schrijfstijl nogal afstandelijk en onpersoonlijk.

Het klinkt meer als een In Memoriam. Het is niet meteen een uitnodiging om alles te gaan bekijken en lezen. Terwijl je toch wilt dat mensen er plezier aan beleven om de site te lezen.

Ontwerp etc. is verder niet echt mijn ding.

Ik had de laatste reactie nog niet gelezen, maar dacht precies hetzelfde! Hele rare schrijfstijl vanuit de derde persoon, en ik vind het gemiddelde standaard blog een stuk prettiger navigeren... dit is een beetje jaren negentig.

[quote:e46f74b8df="J-roen"]Ik vind de tekst qua schrijfstijl nogal afstandelijk en onpersoonlijk.

Het klinkt meer als een In Memoriam. Het is niet meteen een uitnodiging om alles te gaan bekijken en lezen. Terwijl je toch wilt dat mensen er plezier aan beleven om de site te lezen.

Ontwerp etc. is verder niet echt mijn ding.[/quote:e46f74b8df]

THANX, ga er aan werken!

Ziet er keurig uit.

Mijn advies is om het lettertype in één klap om te zetten naar verdana (ofzo). In ieder geval een letter zonder schreef.

[quote:4f23f287dd="TiTaaaThijs"][quote:4f23f287dd="J-roen"]Ik vind de tekst qua schrijfstijl nogal afstandelijk en onpersoonlijk.

Ontwerp etc. is verder niet echt mijn ding.[/quote:4f23f287dd]

THANX, ga er aan werken![/quote:4f23f287dd]

Heb de teksten aangepast, hoop beter zo!

Gebruik alsjeblieft geen schrijfwijze als 'Ik (Thijs)' of 'Ik (Karin)' ...

[quote:514d3ce90d="R_van_Heukelum"]Gebruik alsjeblieft geen schrijfwijze als 'Ik (Thijs)' of 'Ik (Karin)' ...[/quote:514d3ce90d]

Is aan gewerkt!
Thankx