Sitecheck: www.vanswaaij-advokaten.nl

Ik heb net deze site gemaakt voor een advokaten kantoor, en zou ik graag eens willen weten wat jullie ervan vinden.

http://www.vanswaaij-advokaten.nl

Ik heb alleen nog 2 probleempjes:

1. Ik krijg de links maar niet goed gekleurd, ook al heb ik de “a-tag” in het css-document gezet en de juiste kleuren hieraan gekoppeld(url van css bestand is: http://www.vanswaaij-advokaten.nl/css/stijl.css).

2. De “korte” pagina’s(dus de pagina’s waar maar een beetje tekst in staat) wijken af van de pagina’s waarin een grote lap tekst staat.

Als iemand me met deze probleempjes zou kunnen helpen dan zou ik dat erg fijn vinden.
En natuurlijk zou ik, zoals al eerder vermeld graag willen weten wat jullie er van vinden.

Met vriendelijke groet,
Hydro

mooi, volgens mij werkt het... de teksten vind ik hier en daar wel wat slap. maar daar zul jij niets aan kunnen doen, toch?!

:mrgreen:

:wink: nee, ik schrijf de teksten niet.

Lees eens http://www.mezzoblue.com/css/cribsheet/, daar staat ook iets in over de volgorde waarin je de a-pseudo classes moet definieren.

(a:link, a:visited, a:active, a:hover)

mooi , zo beter?

Probleem 1:

Heb ik ook wel eens gehad, dit heb ik opgelost door het volgende te doen.

Maak een nieuwe style aan, noem hem bijvoorbeeld [b:144a9419ea]link[/b:144a9419ea] vervolgens selecteer je niets, maar alleen bij decoration [b:144a9419ea]NONE[/b:144a9419ea]

Misschien heb je er al op een eerder moment een andere style overheen gegooit, maar dit maakt niets uit. Selecteer de tekst in je venster en pas de nieuwe style toe.

:apple: Robsappeltjes :apple:

[quote:6599622596="iRamon"]ik vind er geen zak aan , lex[/quote:6599622596]

In plaats van roekeloos te schreeuwen waar niemand aan wat heeft kun je beter met opbouwende kritiek komen. Het is hier toch geen kindercrash, kom op zeg. Je mag best een eigen mening hebben, maar hou liever je mond dicht als je verder niks nuttigs of waardevols te zeggen hebt.

[quote:ccfe7ab7a7="Adriaan Mol"][quote:ccfe7ab7a7="iRamon"]ik vind er geen zak aan , lex[/quote:ccfe7ab7a7]

In plaats van roekeloos te schreeuwen waar niemand aan wat heeft kun je beter met opbouwende kritiek komen. Het is hier toch geen kindercrash, kom op zeg. Je mag best een eigen mening hebben, maar hou liever je mond dicht als je verder niks nuttigs of waardevols te zeggen hebt.[/quote:ccfe7ab7a7]

Helemaal mee eens.

Ik vind het wel een leuke site, enige waar ik me aan stoor is als je op een andere link klinkt dat de tekst dikwijls aanpast en de lengte ook verandert, ene keer moet je scrollen andere keer niet. Als ik me een beetje duidelijk uit. Ik ken nl niets van sites, maar weet wel wat ik graag zie, ken ook niets van vrouwen… och je begrijpt het wel ;).

Nog veel suc6

Ik weet dat het een advocaten site is. Maar mag het een beetje minder tekst zijn. En iets warmer qua vibe. DIt is wel erg kil. Er is budget neem ik aan. En die zal niet heel klein zijn. Neem er iemand bij die misschien iets meer spice aan te geven.

De basis is er nu nog 'the finishing touch" :wink:

Heel mooi! Het is overzichtelijk & clean. Je kan mss zoals hierboven al vermeld is ergens een extra "contrastrijk" kleurtje insteken. Ook kan je de banner vanboven wat meer leven inblazen. Ken je iets van flash ? Dan kan je de banner laten animeren.

Succes nog.

– UPDATE -----

Ook zou ik de pagina familierecht wat minder lang maken.
Als je een link hebt aangeklikt, dan komt in het grijs te staan (Zoals al de rest van de txt) Geef je visited state toch een ander kleurtje.

Van de link “vorige pagina” zou ik een knop maken zoals in het menu.

ik vind de site OK. Rustig en evenwichtig maar een beetje saai. Alleen de <span class="titel">rode titels</span> staan 2 px naar binnen(naar rechts). Staat naar mijn idee een beetje vreemd. Waarom niet gewoon lijnen aan de rest van de tekst?

Ik vind het wel slim. Heleboel bezoekers op de site die nog nooit van dit kantoor gehoord hebben of zelfs niet op zoek waren naar een advocatenkantoor. Prima gratis reclame en advertentieruimte.

Ik vind nou juist dat je niets flahie moet gaan doen. Ik vind het een erg sterke site. Vooral overzchtelijk. Past goed bij de doelgroep en de branche denk ik. En ik kan het weten.

Ik zou de opdrachtgever alleen wel adviseren even de tekst door te lopen.

[quote:2723450a91]Wij hebben een ruime ervaring in de echtscheidingspraktijk en de specifieke wensen van de cliënten in dit soort zaken.[/quote:2723450a91]

Dit is nog maar op het nippertje Nederlands. Eigenlijk een stijlfout.

[quote:0dcaadbc00="Adriaan Mol"]In plaats van roekeloos te schreeuwen waar niemand aan wat heeft kun je beter met opbouwende kritiek komen. Het is hier toch geen kindercrash, kom op zeg. Je mag best een eigen mening hebben, maar hou liever je mond dicht als je verder niks nuttigs of waardevols te zeggen hebt.[/quote:0dcaadbc00] [off-topic] Kindercrash! Die vind ik nou wel weer leuk. :D [/off-topic]

[quote:309a840e46="gretver"]Ik vind nou juist dat je niets flahie moet gaan doen. Ik vind het een erg sterke site. Vooral overzchtelijk. Past goed bij de doelgroep en de branche denk ik. En ik kan het weten.[/quote:309a840e46]

Los van het feit dat ik eens ben met het ontzien van flash op zo’n gedistingeerde site.
Wat is je argument om te staven dat " jij het kan weten" ?

Net of dat de rest van de forum gebruikers alleen maar een stelletje techfreaks zijn die van een mooie mac houden.

Ik heb het vermoeden dat de forums bezocht worden door over het algemeen proffesionals die zeker gevoel voor design hebben. Aangezien ze liever een mac kiezen als hun gereedschap. En zelfs mensen zijn die over het algemeen met design te maken hebben.

[quote:91f751d974="tennapel"]Lees eens http://www.mezzoblue.com/css/cribsheet/, daar staat ook iets in over de volgorde waarin je de a-pseudo classes moet definieren.

(a:link, a:visited, a:active, a:hover)[/quote:91f751d974]

LVHA is de volgorde toch? LoVeHA. Ik heb het van de week op de rand van mijn beeldscherm zitten stiften. :roll:

Ik vind het een mooie website hoor! Erg overzichtelijk en duidelijk.

Overzichtelijk, duidelijk, dat zeker, kortom een goed stukje werk; maar in typografisch opzicht wel wat erg down-to-earth, en dus een beetje saai. Natuurlijk, het is een site van een advocatenkantoor, niet van een popblad; en dus moet het geheel een beetje rustig blijven. Maar een beetje minder rustig dan dit kan wat mij betreft wel.

Ik zou gaan zoeken naar een ander font, en hier en daar ook een kleuraccent aanbrengen. Want een site als deze dient niet alleen overzichtelijk en duidelijk te zijn, maar ook aangenaam over te komen op de bezoeker. En dat laatste is wat mij betreft niet echt het geval.

[quote:8abb8e0f86="Jordan_D"]

Los van het feit dat ik eens ben met het ontzien van flash op zo’n gedistingeerde site.
Wat is je argument om te staven dat " jij het kan weten" ?

Net of dat de rest van de forum gebruikers alleen maar een stelletje techfreaks zijn die van een mooie mac houden.

[/quote:8abb8e0f86]

hoho, dat bedoel ik heel niet. Ik ben zelf werkzaam in die branche, vandaar. Geenszins heb ik willen suggereren dat men hier van mooie macs houdt. Ik zou niet durven.

bij mij in shiira, zijn de verschillende pagina's niet even breed dat stoort mij enigszins.

het gaat om de pagina’s:

Echtscheiding
tarieven
Links
Contact & Route

het is een opmaakt technisch iets, niet heel erg maar net de puntjes op de i. (ik zie nu trouwens maar een puntje op de i; raar gezegde is dat toch)

Verder een goede site past volgens mij ook goed bij de doelgroep