Sitecheck

Beste macosx'ers,

In mijn vrije tijd ontwerp ik wel 's een site.
Van deze site heb ik het logo ontworpen en de site.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

PoboG4

Ligt het aan mij of laat hij heel sloom? Verder wel een leuke site, het logo is ook wel mooi. Alleen de kleuren mochten wel wat aheftiger, hij is wat flets vind ik.

Ten eerste vind ik het er niet erg professioneel uitzien, maar dat hoeft ook niet echt voor mensen die feestkisten leveren. Ik vind het wel een leuk idee, die draaiende "dingen" voor iedere button :)

Verder vind ik niet dat het heel erg makkelijk en overzichtelijk is. En die rode tekst op die gele achtergrond, vind ik ook niet erg mooi. En dat leest ook niet heel erg fijn. Bovendien is de tekst aan de kleine kant, maar dat kan de lezer met een goede browser wel vergroten.

@Rimsic het ligt niet aan jou, hier laa[b:ae8e4f64d8]T[/b:ae8e4f64d8] (;)) het ook erg langzaam, en inderdaad heel heftige kleuren (de tekst vooral)

Op zich ziet het er wel vrolijk, fris en uitnodigend uit, ik mis alleen het verband tussen het logo en de content een beetje. En dat je een extra kind kan huren voor € 3,00 is natuurlijk niet duur, maar ben je niet bang dat je daar een verkeerde doelgroep mee bereikt? :lol:

[quote:60cd21c374="sidartha"]En dat je een extra kind kan huren voor € 3,00 is natuurlijk niet duur, maar ben je niet bang dat je daar een verkeerde doelgroep mee bereikt? :lol:[/quote:60cd21c374]

:stuck_out_tongue:

[quote:d38f5ed38a="AppleFlap"][quote:d38f5ed38a="sidartha"]En dat je een extra kind kan huren voor € 3,00 is natuurlijk niet duur, maar ben je niet bang dat je daar een verkeerde doelgroep mee bereikt? :lol:[/quote:d38f5ed38a]

:P[/quote:d38f5ed38a]

Haha, tja … tekstueel i’m not to blame.
Bedankt voor de reacties tot zover. Vreemd dat de pagina zo langzaam laadt.
Plaatjes te groot??

Ik denk niet dat dat het probleem is, het laad nu trouwens gewoon heel snel, zoals ik dat gewend ben. Waarschijnlijk gewoon omdat dat de eerste keer was dat ik die site bezocht ofzo? ;)

Ik vindt het wel oké, maar dat met die bob de bouwer ding die underline misschien weghalen ofzo? die is blauw. verder zijn delen te druk en dan weer delen (in verhouding) te rustig...

[quote:7e9d3583a1="AppleFlap"]Ten eerste vind ik het er niet erg professioneel uitzien, maar dat hoeft ook niet echt voor mensen die feestkisten leveren.[/quote:7e9d3583a1]

Dat moet je even motiveren, want ik ben het hier niet mee eens. De site ziet er keurig verzorgd uit en straalt meer professionaliteit uit dan mening andere site in dat genre.
En ook als je feestkisten levert dan moet je site er professioneel uitzien. Iedereen die een product/dienst aanbiedt heeft hiervoor een verzorgde website nodig.

Hele frisse site, prima voor de doelgroep. Bij mij staat de gehele pagina links. Zou het niet prettiger zijn om 'm in het midden te zetten? Bij een groot beeldscherm heb je anders rechts zo'n groot veld wit. Inderdaad laadt hij wat sloom.

[quote:eecdb9b875="MacBjorn"][quote:eecdb9b875="AppleFlap"]Ten eerste vind ik het er niet erg professioneel uitzien, maar dat hoeft ook niet echt voor mensen die feestkisten leveren.[/quote:eecdb9b875]

Dat moet je even motiveren, want ik ben het hier niet mee eens. De site ziet er keurig verzorgd uit en straalt meer professionaliteit uit dan mening andere site in dat genre.
En ook als je feestkisten levert dan moet je site er professioneel uitzien. Iedereen die een product/dienst aanbiedt heeft hiervoor een verzorgde website nodig.[/quote:eecdb9b875]

Eigenlijk heb je wel gelijk ;), Maar toch vind ik hem niet heel erg professioneel ogen :expressionless:

Als je dat eens wist te verwoorden, te benoemen dan zou de TS er wat aan hebben.

Eens kijken of het lukt om Appelflap zijn gedachten te verwoorden.

Ik vind het niet er niet erg professioneel uitzien, omdat…

• de positie aan de linkerkant op een groot scherm erg veel wit genereerd
  • de vormgeving van de tekstblokken en het submenublok niet overeenkomt met de vormgeving van het vrolijke, speelse (en zelfs wat ‘wilde’) van het ‘kinderfestijn-hoofdmenu’
  • het lijstje met feestkisten misschien beter gecentreerd weergegeven kan worden
  • het fotomateriaal niet echt top is van kwaliteit (scherpte, compositie)
  • omdat het laden heel traag gaat

Ik denk dat ik er zo wel ben toch, MacBjorn. :wink:

Maar goed, even een positieve insteek. Ik ben van mening dat deze site een gezellige uitstraling heeft die het bij moeders wel goed zal doen. Niet dat ik een moeder ben. Ook geen vader. Maar goed, ik kan het mij zo voorstellen. Succes ermee verder !

[quote:4ccda34dc0="aaiboek"]Eens kijken of het lukt om Appelflap zijn gedachten te verwoorden.

Ik vind het niet er niet erg professioneel uitzien, omdat…

• de positie aan de linkerkant op een groot scherm erg veel wit genereerd
  • de vormgeving van de tekstblokken en het submenublok niet overeenkomt met de vormgeving van het vrolijke, speelse (en zelfs wat ‘wilde’) van het ‘kinderfestijn-hoofdmenu’
  • het lijstje met feestkisten misschien beter gecentreerd weergegeven kan worden
  • het fotomateriaal niet echt top is van kwaliteit (scherpte, compositie)
  • omdat het laden heel traag gaat

[/quote:4ccda34dc0]

De positie links gaat aan gewerkt worden.
De vormgeving tekstblok versus menu ben ik het mee eens (ga ik alleen niet meer veranderen … :lol: )
Lijst feestkisten centreren moet te doen zijn.
Het fotomateriaal heeft de opdrachtgeefster zelf verzorgd heb ik helaas geen invloed op … ben het wel eens met je kritiek.
Het laden zal liggen aan active24? Aan de grootte van het één en ander kan het niet liggen toch??

Alvast bedankt voor alle reacties !!

ps … de vergoeding voor de website heb ik al binnen … :stuck_out_tongue: