Sitecheck...

Ik krijg net te horen van een PC gebruiker dat deze site:

http://www.paperwall.be

niet opent. In ieder geval de popup toch niet. Heeft iemand hier zo’n PC geval, en zou die het even willen testen?

Ook als maccers problemen ondervinden dan hoor ik het graag.

toch maar weer eens achter win 200 gekropen en mij doet het perfect zowel onder firefox als onde IE 6

Heeft die persoon toevallig een pop-up blocker geinstalleerd?

Dat is het eerste wat ik dacht, maar hij zei van niet. Het vreemde is dat hij onderaan in de werkbalk van windows wel een knop had voor het popup venster, maar dat het venster zelf verder nergens te bespeuren was...

Heeeeel irritant een full screen pop up...

Roel

[quote:526089b785="roelboekel.nl"]Heeeeel irritant een full screen pop up...

Roel[/quote:526089b785]

Ik vraag gewoon of het werkt, niet je persoonlijke mening. :wink:

Gewoon irri...

Popup-windows staat bij gewoon uit… Krijg dus standaard dit ook niet te zien (gelukkig)
Het werkt wel, maar was tevens de laatste keer dat ik het zag.

En dat is mijn persoonlijke mening. 8)

[quote:809c2811f0="Andre"]http://windows.dontexist.com)[/quote:809c2811f0]

irritant man zo’n pop up!!!

Wat is er dan zo irritant aan? Als je'm niet meer wil klik je hem toch gewoon weg...?

Heb ook hekel aan popups...

Voor mij is dat informatie waar ik niet om gevraagd heb!
Gelukkig worden ze in Firefox geblockt en kan ik sites instellen die wel popups mogen hebben :slight_smile:

[quote:a412fcc2d9="maceddy"]Heb ook hekel aan popups...

Voor mij is dat informatie waar ik niet om gevraagd heb!
Gelukkig worden ze in Firefox geblockt en kan ik sites instellen die wel popups mogen hebben :)[/quote:a412fcc2d9]

Heb je al eens naar die site gekeken?

Ik kijk niet op een pc (tegen mijn principes :wink: ), heb helemaal niets tegen pop-up's en wil even zeggen dat ik die site ontzettend stoer vind!

Overigens, als een site niets lijkt te doen dan gaat bij mij een pop-up alarmbelletje rinkelen. Ik heb in safari de blocker aan staan. Daarom vind ik het prettig als ik de site dan met een klik alsnog kan oproepen.
En dat kan bij deze site. Niets aan de hand dus… nu weer even snel behangen!