{sitecheck}

Hallo!

Willen jullie hier ff naar kijken? Ben benieuwd!

Lekker strak... daar hou ik wel van... Zou alleen wat meer afwisselende foto's plaatsen. Het is nu te overduidelijk dat je er maar een paar gebruikt.

Verder ziet het er goed uit!

Ja, dat is een nadeel... meer foto's heb ik even nog niet tot mijn beschikking, maar staat zeker op mijn lijstje zodra ik er meer heb!

:wink: Plaats ook even de Currency bij de prijzen en event. FAT/BTW...tja iedereen wil natuurlijk wel gelijk zien wat het kost (Hollanders he....). Beteknt dir nou ook dat iedereen die hier iets zinnigs aan toevoegt korting krijgt?? :P :wink:

Edit: FAT moet VAT zijn natuurlijk… @willem4ever …had last van dikke vingers (FAT)…

Lekker strak, maar (persoonlijk) de kleuren vind ik te veel naar de standaard RGB kleuren neigen (RGB-rood en RGB-groen)... en dat zijn echt van die onrustige neonkleuren.

Ik denk dat het voor de bezoeker ook wel fijn is om niet alleen bij de
startpagina, maar ook in de site zelf tussen business en private te kunnen
wisselen. En wat een hoop knoppen bij Private zeg! O_O

Maar de stijl is wel leuk! Gelukkig doe jij wel namen in de buttons
van de startpagina… een hoop mensen die deze stijl gebruiken proberen
het “creatief” te doen met plaatjes. Wat overigens niet prettig werkt,
omdat je dan maar moet hopen dat je de goede link aanklikt :wink:

Mvg,
Joram

[quote:c3138f7cdc="macmickey2"]:wink: Plaats ook even de Currency bij de prijzen en event. FAT/BTW...tja iedereen wil natuurlijk wel gelijk zien wat het kost (Hollanders he....). Beteknt dir nou ook dat iedereen die hier iets zinnigs aan toevoegt korting krijgt?? :P :wink:[/quote:c3138f7cdc]

<Zeurmode>
FAT => VAT “Value Added Tax”
</Zeurmode>

Leuk product!

Gave fietsen!

Leuke site, maar jammer van die gerasterde gifjes op je home-pagina. Ik zou die op een wat hogere kwaliteit gif (meer kleuren) opslaan of png’tjes van maken.

heb je idd gelijk in, dat ga ik veranderen. tnx!

[i:12af2d730c]Against an extra price you can choose each colour you want.[/i:12af2d730c]

Ben geen native english speaker, maar mij lijkt dit een zeer letterlijke vertaling uit het nederlands.

verder mooie site, jammer dat je bij de modellen geen foto’s van de verschillende modellen kan zien. Oja, ook handig is het als je kan kiezen voor de nederlandse taal.

maarten

Ik zou je teksten even na laten kijken want er zitten een aantal (ver)taalfouten in. Verder zijn er een aantal zinnen die misschien grammaticaal wel correct zijn, maar die niet lekker lopen.

Verder ziet het er goed uit!

Beetje laat. Een mooie strakke site met goede informatie en niet teveel toeters en bellen. Daar hou ik persoonlijk van, zeker als het een verkoop site is. Kleuren helder en goed passend bij het product. Ga zo door!

De tekst heb ik niet gemaakt :lol:

Ik zal de tekst laten nakijken door iemand die wel goed engels kan. Bedankt voor jullie commentaar!!

Netjes. Tenminste iets anders, iets origineels. Complimenten!