sitecheck

Hi iedereen!

SInds een poosje werk in met html, en nu heb ik n site die toch redelijk af is. Er worden nog wel steeds dingen bijgevoegd, maar de site is prima te bekijken. Natuurlijk zijn er dingen die veel beter kunnen, waar ik misschien zelf nog niet eens aan gedacht heb. Misschien zouden jullie eventjes een kijkje willen te nemen en daarna jullie mening geven. Ik ben nog geen echte proffesional, dus verwacht er niet al te veel van.

Het is wel een persoonlijke site, met gewoon wat info en fotos ed. Ik hoop dat jullie even de moeite nemen om een kijkje te nemen (hij laad wel snel geloof ik)…

De site is te vinden op:

Ik heb voor wat ingewikkeldere dingen, zoals tijden ed veel gekeken op: http://www.javascripts.tk. Er zijn natuurlijk veel uitgebreidere javascript sites, maar deze vind ik redelijk duidelijk en je kan ook meteen iets aanpassen en dan een voorbeeld bekijken. Da’s wel handig.

Groet! :finderoud:

Ik heb de standaard pop-up killer van safari aan staan en ga dus niet meteen door naar je site. Het is, denk ik, handig om een linkje te maken, zodat je in één keer door kan klikken. Nog handiger is het waarschijnlijk, om een gewone pagina te maken. Zonder doorklik. Mijn gok is dat ik niet de enige Safari-gebruiker ben...

Even een vinkje weg werken :D appeltje K en de popup's vliegen weer rond de oren ;) Ow! uh leuke site :D

Ik heb die popup omdat... ik heb een link gemaakt bij dot.tk, maar als je met dat adres op mn site komt, zie je de stats niet en telt ie ze ook niet... Dus dacht ik, laat ik t in een popup doen, een link waar je op moet klikken die t dan in een nieuw scherm opent, zou ook kunnen, maar daar wist ik de html code niet van :S dus heb ik het zo gedaan. Maar zo handig zijn die popups ook niet altijd, soms als je iets wilt downloaden moet -ie ook een nieuw scherm openen, en dan lukt dat ook niet...

You don't have permission to access /jmvdtoorn/welkom.html on this server.

:evil:

even link zo neerzetten [url]http://www.wepsite.net/jmvdtoorn/[/url]

jep, dat heb ik net veranderd :D

ziet er goed uit maar is het niet handiger om poll's of iets dergelijks in een nieuw venster te laten openen: <target="_blank>

beetje kritiek kan geen kwaad toch?:

probeer wat meer met stylesheets te werken (CSS2) en daarmee ook de kleuren mooi op elkaar af te stemmen de links ook van opmaak te voorzien. dus niet felgeel en knalpaars door elkaar heen met donkerblauwe links…

succes

aracon

yep die popup's.. :( Wel leuke site! :wink:

ik heb bij de meeste pagina's de link kleuren nu aangepast, wel beter idd! en ook die popup is weg :D

dus het is wel verbeterd :apple:

[quote:9e6859026e="tiny"]Ik heb de standaard pop-up killer van safari aan staan... Mijn gok is dat ik niet de enige Safari-gebruiker ben...[/quote:9e6859026e]

Inderdaad, ik vroeg me ook al af waarom ik niets op mijn scherm te zien kreeg. :stuck_out_tongue:

maar dat is al lang verandert :?

De irritante Dot.tk banner kan je trouwens uitzetten in je dot.tk config scherm (moet je even zoeken waar, weet ik helaas niet uit mijn hoofd)!

gedaan, zeker beter :D

voor mensen met ook een dot.tk account , bij DotTK Linker Promo kan je wel of geen banner selecteren :apple:

weet niet waar het aan ligt, maar ik moet steeds in de pagina klikken om te kunnen scrollen. zou het de banner zijn die dit doet als ik hem weg klik?

daan.
ps. ik gebruik ook safari.

Ik heb alles vernieuwd. De site is anders en zit wordt nu gehost bij XS4All. Wel beter dus. Verder is de site met frames gemaakt, en het is nu een mooi geheel geworden. Ik denk dat dat scrollprobleem er nu ook niet meer is.

Ziet er keurig uit Julius en is lekker snel. Keep up the good work!

ja ziet er goed uit ik heb alleen een hekel aan een site die over iemand gaat en verder nix interessants heeft te melden maar dat is mijn mening :roll: