Sitecheck ;)

Mn site is al een poosje af, maar ik heb hem vandaag even helemaal afgemaakt. Ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. site: http://

:slight_smile:

ik had al een eerdere versie gezien van je site ... en eerlijk gezegd vond ik die beter ... persoonlijk vind ik het irritant als de site opent in een nieuw venster, en dan ook nog voor sommige links een extra venster openen ... de eerdere versie was mooier qua kleurgebruik en mooi in een venster

[quote:87883b9d2d="XXX"]ik had al een eerdere versie gezien van je site ... en eerlijk gezegd vond ik die beter ... persoonlijk vind ik het irritant als de site opent in een nieuw venster, en dan ook nog voor sommige links een extra venster openen ... de eerdere versie was mooier qua kleurgebruik en mooi in een venster[/quote:87883b9d2d]

Ik heb het ook ff bekeken en je hebt helemaal gelijk, al die nieuwe vensters zijn iritant. Ik heb het nu allemaal verandert, alles in een venster. :slight_smile:

Ik vind je website opzich erg leuk eruit zien, maar ik mis iets. Het is allemaal zo 'gewoontjes', ook vind ik het wat irritant dat je bij bijna elk onderdeel weer naar een andere 'site' wordt doorverwezen, zo ga je bij het webdesign en weblog naar een hele andere layout. Ook vind ik de vakken die je niet gebruikt onder het menu wat onduidelijk. Informatie en als je de website al wat bekeken hebt is wel goed.

Het weblog en webdesign heb ik uit het menu daar gehaald, moet nog even bedenken hoe ik dat ga oplossen.

De foto's bekijken gaat een beetje moeilijk. Je nieuwe venster verbergt de balk met de back-knop en zonder kom je niet terug in de lijst. Dus moeten we eerst de adres-balk oproepen voor de backknop, daarna moeten we voor bij elke foto scrollen die onderaan de lijst staat. Een aantal foto's passen ook niet in het kleine venster :(

Het oproepen van een nieuwe venster kan een noodzakelijk kwaad zijn, net als frames… maar ik zou ze allebij proberen te vermijden.

Kleurgebruik en ontwerp zijn leuk!

ΛΛ

Jep, dat van die backknop had ik ook gezien. Ik heb nu ff een tijdelijke backknop gemaakt op de site totdat ik iview op mn comp heb en ff fatsoenlijke albums kan maken.

Hier staat de backknop half uit het venster! Onderaan is er ook een heel klein lijntje???

Waarom meng je Engels en Nederlandse tekst door mekaar? (Maak een keuze?)

About me = [size=9:d46efe42eb]Hej, toch maar ff kort voorstellen: ik ben Julius, 15 jaar oud en ik woon in Utrecht. Ik zit op school op het boni. Ik judo 3 keer per week in nieuwegein, ik hou van uitgaan, computeren, of iets met vrienden doen.
Wil je nog wat meer weten, bekijk dan wat fotos of lees de cu2 vragenlijst. Gebruik het menu hierboven.[/size:d46efe42eb]
Hier knap ik op af… weinig inhoud!! + Denk aan je internationale fans: wat is het boni?? EN: waarom krijgt Utrecht een hoofdletter en Nieuwegein niet??? Komt allemaal nogal slordig over (detailkritiek)
Je silhouet + achtergrondje vind ik wel ok, MAAR passen naar mijn gevoel niet meteen samen.

Het geheel komt rommelig over. Het nodigde me niet meteen uit om vrolijk verder te klikken.
Er is nog werk aan de winkel vrees ik!

Goed punt PICAPICA. Ik heb dus alle Engelse dingen Nederlands gemaakt, en de backknop in de menubalk gezet zodat die gewoon goed te zien is.

Met safari krijg ik ook verticale scrollbars te zien, daar kan ik me altijd aan ergeren, nog meer dan aan de horizontale. Zet je tekst wat kleiner, dat zal het geheel verfijnen.

Lettertype is wat verkleind, het iframe is wat groter gemaakt en de kleuren heb ik wat aangepast. De fotos passen nu dus ook beter in iframe.

Gister avond had ik niets te doen en toen is er een hele nieuwe site uitgekomen. Beetje apple-look, en ik heb nu alle tips van jullie meegenomen in het ontwerp.

Ziet er zeker niet slecht uit Julius, zeker gezien het feit dat je 'nog' maar 15 bent en met een arm in het gips zit (heb effe je weblog gelezen). Ik vind het knap dat je nu al meteen met xhtml en css werkt. Top!

Ziet er erg Apple-achtig uit natuurlijk. Ik vind het een verbetering ten opzichte van de vorige, maar blijf niet je opmaak continu veranderen. Kleine aanpassingen oké, maar niet alles heel vaak veranderen, schiet je vrij weinig mee op...

@MacBjorn, niets tegen mensen van 15 jaar hè :wink: ? (let vooral op de :wink: )