sitecom dl-113

ik heb naar aanleiding van een topic een sitecom dl-113 aangeschaft maar het lukt mij nog niet om hem te installeren. Ik ben betreft mac jammer nog een newbie maar kan iemand me helpen? Ik heb de driver gedownload van de sitecom site maar er staan er 2. Verder staat er op de ene site dat hij werkt vanaf 10.2 op de ander site vanaf 10.3. Ik zelf heb 10.2.8.

Bedankt

ik denk dat je het over de wl-113 hebt, sitecom zelf heeft het over een type 001 en 002, de laatste heeft zover ik kan zien op hun site alleen drivers voor 10.3 en 10.4

oeps ja, ik bedoel wl-113, tikfoutje :( Hoe zie ik welk type ik heb? Als het alleen onder 10.3 en hoger werkt kan ik dan makelijk upgrade naar 10.3 van 10.2.8?

in het bericht waar je het over had stond deze [url=http://www.sitecom.com/showdownload.php?id=2270]link[/url] de drivers die daar te downloaden zijn voor 10.3 en voor 10.4. In de beschrijving staat inderdaad 10.2 t/m 10.4, het meest voor de hand ligt het dat je de driver in de map met 10.3 gaat gebruiken. Kan natuurlijk ook een typefoutje in de beschrijving zijn.