Sites waar ik niet op kan inloggen via Safari

Beste mede Mac-ers,

Nog steeds een opgaande lijn qua Safari verbeteringen, maar ik kan helaas niet inloggen voor m’n Hotmail, net zomin als op de site van Stand.nl
Via Camino kan dit wel. Hopelijk wordt dit ook mogelijk via Safari.

Groet,

andrez.

met hotmail via safari geen problemen. kijk eens bij voorkeuren/security/cookies. deze instelling heeft invloed op hotmail.

Dank je. Heb de cookies verwijdert, daarna weer via Safari ingelogd op Hotmail, waar ik (vanzelfsprekend) opnieuw wachtwoord en gebruikersnaam moest invullen, waarna het weer lukte. Vraag is, blijft dit nu ook zo?

ligt eraan wat je instelling nu is bij die cookies. zet die op 'only from sites you navigate to' volgens mij moet het nu goed 'blijven' gaan. Gooi zo eens in de week de cookies weg die je niet wilt, kom je wat minder 'in beeld' bij de aanbieders op het web.

Mm, eigenaardig, daar stond ie op. Nou ja, inderdaad maar hopen dat het goed blijft gaan. Heb Hotmail inmiddels weer in m'n bookmarks bar staan De cookies verwijder ik inderdaad regelmatig, vanwege die reden :wink:

[quote:8a9ca3a9d8="andrez"]Mm, eigenaardig, daar stond ie op. Nou ja, inderdaad maar hopen dat het goed blijft gaan. Heb Hotmail inmiddels weer in m'n bookmarks bar staan De cookies verwijder ik inderdaad regelmatig, vanwege die reden :wink:[/quote:8a9ca3a9d8]

Ondere oplossing is natuurlijk gewoon geen [i:8a9ca3a9d8]Microsoft[/i:8a9ca3a9d8] Hotmail gebruiken.

Of de computer wegdoen :lol: