skvcd omzetten

Ik heb een skvcd filmbestand in 2 delen. Probleem is dat mijn dvdspeler dit niet wil afspelen.

Nou wil ik dit omzetten naar een vcd,svcd of dvd.
Maakt niet zoveel uit.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen??

Als de ksvcd's al op cd aangeleverd zijn moet je ze eerst rippen met een programma als VCDGearx.

Probeer vervolgens of de geripte bestanden afspelen met mplayer. Als dit lukt, dan moet je de bestanden opnieuw coderen met een programma als ffmpegx.
Installeer daarvoor ffmpegx (lees de installatie handleiding goed door!) , start dit programma en kies de optie “join” uit het “Tools” gedeelte om van je twee geripte mpeg’s één mpeg te maken.

Open de nieuw ontstane mpeg in het open-veld van ffmpegx en kies uit de Quick Preset’s de optie “dvd”. (als je geen dvd brander hebt kun je de optie svcd nemen).

Kies een plek met voldoende schijf ruimte uit met de “save as” knop en druk op encode. Nu moet je veel geduld (g4, g5) of verschrikkelijk veel geduld (g3) hebben.
Uiteindelijk houdt je een map met de naam VIDEO_TS over die je met de video modus van Toast kunt branden op dvd.

Nou heb ik ffmpegX geinstalleerd en nou het volgende.

Je moet nou verschillende componenten installeren en 1 daarvan lukt niet erg.
Als ik de link van MPEG2ENC open, dan lukt het mij niet om dit bestand te downloaden.
Weet niet precies hoe ik nu verder moet gaan.

Weet niet of buurman mij hiermee kan helpen??