SKynet musicclub voor mac

ik heb mij ingeschreven bij een promotie van skynet ivm het legaal downloade van muziek, weet iem, die een mac thuis heeft, ofdat je ook nog muziek kan downloade met een mac? want als ik het probeer met een andere browser dan internet xplorer (bvb firefox) dan zegt hij al dat het niet gaan :x

Dat zal sowieso niet lukken. Skynet Music Club zweert bij WMA met DRM en dat gaat enkel op een WIndows-pc.

en als je WMA liekes ebt, kan je die dan niemer gbruike ofzo?

Neje, want den mediapleejer op de mac ondersteunt da ni (me DRM). Ge zult uw eigen effe ne pc moeten zoeken om da op te kunnen afspele. Gewone WMA's zonder DRM kan ne mac wel afspelen.

:roll:

Idd. iets om je kwaad in te maken. Wij betalen toch even veel abonnementsgeld voor onze ADSL als Windhoos gebruikers? Misschien de Belgische mac-community even aansporen om op een of andere manier actie te nemen?

Hetzelfde geldt trouwens voor planet internet met music stream, werkt ook alleen met windows. Overigens kun je de wma's wel omzetten naar mp3 met een progje als easyWMA. Of eerst branden op een CD en daarna importeren in iTunes.

Volgens mij werkt EasyWMA niet op wma's met drm.

Ik begrijp het probleem niet, gebruik gewoon itunes music store!

[quote:0e46387788="Cybermac"]Ik begrijp het probleem niet, gebruik gewoon itunes music store![/quote:0e46387788]

Het gaat er hem om dat Windonese Skynet gebruikers op ADSL-live elke twee maanden een [u:0e46387788]gratis[/u:0e46387788] album kunnen downloaden. Systeemvereisten zijn zodanig dat het dus enkel voor WIndows-gebruikers kan. Mac-gebruikers hebben dus ook recht op deze gratis credits, maar ze moeten wel hun hele hebben en houwen omzetten naar Windhoos-omgeving, en hun Apple opzijzetten :x
Voor zover ik weet kunnen wij nog steeds niet om de twee maanden een album afhalen op iTMS op de kosten van Skynet :?