Skype - geen gehoor !

Hallo beste mensen, Ik ben me aan het bezighouden met Skype VoIP. Ik kan gelukkig al mijn vrienden bellen met Skype Out. Maar als zij opnemen horen ze niks en leggen ze weer op.

Toen heb ik de Echo 123 test gedaan, die doet het niet.

Toen heb ik alle instellingen overlopen, de micro lijkt het te doen, iChat lukt ook.

Kent iemand dit probleem ?

Moet ik een externe micro kopen

Als al je functies in iChat werken dan ligt het probleem niet bij jouw maar dan moeten je vrienden(windowsgebruikers) in hun instellingen hun micro en luisdspreker goed zetten. Bij de Mac gebeurt dit normaal vanzelf

..

Als de echo test het niet doet ligt het toch echt aan je eigen instellingen. Heb je in en output correct ingesteld in Skype?

[img:8f3d2080d9]http://img229.echo.cx/img229/5839/screenshot016uz.jpg[/img:8f3d2080d9]

Dat laatste werkt !

Bedankt !

off-topic, maar welke usb-phone gebruiken jullie? Hoe duur?

Ik heb net een logitech usb headset 30 gekocht van 68,99. Ik heb hem nog niet gebruikt.

[quote:f5c6ef5abb="ISS"]off-topic, maar welke usb-phone gebruiken jullie? Hoe duur?[/quote:f5c6ef5abb] Zoals uit bovendstaand screenshot blijkt de Cyberphone K van VoIPvoice, vind je vanaf ongeveer 40 euro'tjes als je even wat rond shopt. Is nu nog beperkt functioneel, maar binnen een week of wat full mac usb driver support, dwz: de telefoon gaat zelf over, Skype wordt automatisch gestart als je de hoorn van het toestel opneemt en je kunt het numerieke toetsenbord op het toestel gebruiken om te bellen. De geluidskwaliteit is heel erg goed, geen echo en beter als van welke traditionele dect telefoon die ik totnutoe heb gebruikt.