Skype Mac OSX API is uit

Hier http://share.skype.com/index.php?option=com_content&task=view&id=156&Itemid=125

Programeer zelf niet maar maakt dit het nu mogelijk dat er ook een webcam add-on kan worden gemaakt zoals die er al is voor de windows versie?

sorry dat ik het vraag maar wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? Als het leuk is wil het wel hebben :P

Dan zou je eens moeten lezen wat skype is jimmy dat zou wellicht helpen , zou wel mooi zijn als skype ook gaat werken met een isight idd , ik hoop het dus

Mooi, die iSight van mij ligt toch maar te verstoffen. En mensen laten switchen van msn naar aim werkt niet. Wat wel aan de hand is is dat er steeds meer mensen ook skype gaan gebruiken. Dus vandaar de vraag.

Ja ik heb de isight ook maar in gebruik met 2 mensen eigenlijk , verder ben ik genoodzaakt een pc te gebruiken voor het cammen met pc mensen op msn, werkt wel verder maar zou liever dat ding de deur uit doen eerlijk gezegd.

het blijft hufterig dat cammen met msn niet werkt, daar laat ik het bij :?

[quote:acb65c85d3="roy"]het blijft hufterig dat cammen met msn niet werkt, daar laat ik het bij :?[/quote:acb65c85d3]

Hufterig is wellicht een beetje zwaar, maar ben het zeker met je eens als het gaat om wat mogelijk moet zijn voor MS. Ze hadden zonder enig probleem dit kunnen inbouwen. Er is gewoon geen logische verklaring voor het feit dat ze het er niet in hebben zitten. Zo moeilijk kan het niet voor ze zijn.

Maar die skype wat doet die dan precies met je mac ofzo?

Skype is gratis bellen over IP

maar wat kun je nou eigenlijk met api, ik snap het niet

Dat is iets voor developers. Niet voor de gewone leek.

Application Programming Interface

he nu weet ik wat het is maar ik dacht dat het dan via msn kon :p