skype voor de mac

zag net op internet dat er voor windows al een programma is om met elkaar te kunnen praten via internet. Kan een hoop geld besparen als iemand anders in het buitenland zit. Nu heb ik alleen een mac en zij een laptop met xp. Welk programma kan ik hier nu het beste voor pakken? Heb van een huisgenootje gehoord dat skype een goed programma is maar dat dit nog niet voor de mac ontwikkeld wordt omdat er te weinig vraag naar is :evil: ... Iemand suggesties? Avlvast bedankt, Remco

Zie net dat ik onder de naam van m'n broertje heb gepost. Ik ben niet Igor maar zijn broertje Remco.... :)

iVisit [url]www.ivisit.com[/url]. Cross platform en geschikt voor geluid en/of video.

Op de website van Skype staat dat ze bezig zijn met ook een versie voor Mac OS X en Linux. Ze mogen wel een beetje opschieten inderdaad.

Hoe is de kwaliteit van dit programma? iemand dit al getest?

[quote:e8e13b59ac="Igor"]Hoe is de kwaliteit van dit programma? iemand dit al getest?[/quote:e8e13b59ac]

Heb er iets van op tv gezien… volgens mij was die best wel goed ja!

misschien dat je het programma KDX kan gebruiken het is gratis en gaat via IP nummer wel ff wennen met de handleiding geluid kwaliteit is slechter dan Ichat

je moet maar ff kijken hoe je het vind werken

[quote:d2148c8248="himac"]misschien dat je het programma KDX kan gebruiken het is gratis en gaat via IP nummer wel ff wennen met de handleiding geluid kwaliteit is slechter dan Ichat

je moet maar ff kijken hoe je het vind werken[/quote:d2148c8248]

KDX is dat ook geen peer2peer programma? zoals carracho en hotline??
of zit ik er nu helemaal naast?

Lees net op de site bij skype dat ze nog geen actie willen ondernemen om het voor mac te gaan ontwikkelen vanwege te weinig animo. Je kan je aanmelden bij support, op het moment dat er genoeg mensen zijn gaan het ze ontwikkelen voor de mac. Dus iedereen even snel aanmelden!!! groeten remco

Skype heeft een werkende beta en het werkt erug goed!

[mod:71ae5c3420="iRuben"]Er komen nu een beetje teveel Skype topics. Gebruik s.v.p. een van de bestaande... bij voorkeur deze: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20885[/mod:71ae5c3420]