Skype !!!

[url]http://forum.skype.com/bb/viewtopic.php?t=2360&highlight=mac+os+x[/url]

Okee, ga allemaal naar dit forum, er komt een versie van skype voor os x:D:D

Maar toch, hoe meer reacties, hoe groter de druk om dit zalig programma te ontwikkelen voor ons aller mac-platform[/url]

Om te weten wat skype is

www.skype.com

Ow, zalig.

M’n broer heeft dat programma op z’n windows en het is zo’n tof programma!

Ik hoop dat die versie er rap komt!

Nog niet te ongeduldig worden.

Het zal nog zeker 2 tot 3 weken duren eer de nieuwe beta er is, laat staan een open beta, RC of “retail”

:innocent:

Ik heb wel eens vernomen dat kaza gratis en ongevraagd wat spyware aan hun software toevoegt ?:o

audio chat doe ik al met ichat dus.........

Ik ook.... wat is er bijzonder aan skype wat ichat niet heeft?

precies ik zie ook geen voordelen boven ichat, of kijken we ergen overheen ??

[quote:45955d8f83="djdata"]audio chat doe ik al met ichat dus.........[/quote:45955d8f83]

ook naar een pc-gebruiker? mss gaat dit dan wel met skype

via aim messenger werkt dat volgens mij ook goed ja met ichat , maar heb het eerlijk gezegd maar 1 keer geprobeerd, het enige voordeel van dat skype zou dus zijn dat je niets meer hoeft te configureren, qua firewall en poorten enzo

audiochat naar een pc-gebruiker via ichat werkt bij mij niet, wel videochat. Ik hoop ieder geval dat skype snel uit komt!

Linux versie is er tenmiste al..... nou kom maar op met die OSX versie!

Skype beta 0.5.0.0 is te vinden via een paar bekende MAC torrent sites! Hij is nog een beetje buggie maar werkt wel.

M-Jay

Werkt ie ook via de iSight?

Groetjes

[quote:8f134c5131="jonnie"]Werkt ie ook via de iSight?

Groetjes[/quote:8f134c5131]

Ik neem aan dat je audio via de iSight bedoelt…Skype heeft geen Video. Maar ik denk dat de iSight voor audio ook gewoon zal werken. Skype gebruikt gewoon wat er op je mac is aangesloten en wat jezelf hebt gekozen bij systeem voorkeuren.

M-Jay

iSight voor audio lijkt me niet verstandig. Of Apple moet zojuist een iSight met audio hebben uitgebracht.

Bij mijn weten is de iSight alleen maar een dure webcam.

Ik bedoelde indd voor sound. Ik heb al een isight voor ichat dus dat is geen probleem. :)

[quote:2d6ea1118c="Visualfreak01"]iSight voor audio lijkt me niet verstandig. Of Apple moet zojuist een iSight met audio hebben uitgebracht.

Bij mijn weten is de iSight alleen maar een dure webcam.[/quote:2d6ea1118c]

uhhh…ik heb zelf geen iSight maar ik lees op de Apple site:

[quote:2d6ea1118c]De ogen en oren van iChat AV. De iSight webcam ziet er niet alleen goed uit, ook de beeldkwaliteit is onovertroffen, en [b:2d6ea1118c]de geïntegreerde dual-element microfoon met ruisonderdrukking zorgt voor een kristalhelder geluid.[/b:2d6ea1118c][/quote:2d6ea1118c]

Lijkt me dat de Microfoon ook gewoon te gebruiken is zonder webcam…toch?

M-Jay

He dat wist ik niet. Dacht altijd dat geluid anders geregeld werd. In mijn iBook heb ik namelijk ingebouwd een microfoontje zitten. Dacht dat het overal op die manier zou werken. Maar logisch ook, op een Powermac heb je helemaal geen microfoontje ingebouwd zitten.

Zie nu ook dat er bovenop de iSight een gaatje zit voor een microfoontje.

Skype beta is inmiddels ook te krijgen via limewire dit staat ook in het [url=http://forum.skype.com/bb/viewtopic.php?t=6177]Skype.com help forum[/url].

M-Jay