Slapen op een slaapbank?

Hi, ik zou graag inplaats van mijn bed een slaapbank zetten. Zodat ik als ik wil naar films kijken die kan omvormen in een comfortabele sofa en als ik wil slapen kan omvormen in een 1,5-2 persoonsbed. Is dit een goed idee? Is dit slechter dan een gewoon bed? Wat gebeurt er met mij als ik lang op zo'n slaapbank slaap?

Mvg macG5!

Hier een voorbeeldje van een [url=http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D24101794%26fh_view%3Ddetail%26fh_oneslice%3Dyes]slaapbank./url

Hangt er vooral van af hoeveel je wilt uitgeven daarvoor.

[quote:e42e3cb767="Saabs"]Hangt er vooral van af hoeveel je wilt uitgeven daarvoor.[/quote:e42e3cb767]

Inderdaad, als jij bereid ben om €600,- uit te geven aan een slaapbank zul je wel goede kwaliteit in huis halen. Maar naar mijn eigen ervaringen op slaapbanken zeg ik nee. ik vind het 3 × niks.

[quote:c6d3b46e4d="Neckermann"]Moderne slaapbank met megabrede armleuningen. Chroomkleurige, kunststof poten. Incl. 2 armleuningkussens en 1 sierkussen. Eenvoudig om te toveren tot [i:c6d3b46e4d]logeerbed[/i:c6d3b46e4d]: het zitoppervlak naar voren trekken en er ontstaat een [i:c6d3b46e4d]ligoppervlak[/i:c6d3b46e4d][/quote:c6d3b46e4d]Een logeerbed is niet voor elke nacht bedoeld, en liggen is nog geen (goed) slapen. Daarbij is die 1.90m nogal aan de korte kant, temeer daar je niet kunt uitsteken.

Los van het feit dat een slaapbank eigenlijk vlees noch vis is, moet je telkens de boel van het meubel af gooien, er voor de nodige ruimte vrij maken om het ding dan de andere functie te geven. Dat gaat je heel snel vervelen. Beter zorg je dat je een echt bed hebt, waarvan je de hoogte eventueel aanpast, en gooi d’r een zooi grote en kleine kussens op.

Slaapbanken gebruik je niet om op te slapen, wil ik zo even offtopic vermelden. :innocent:

Hmm, bedankt voor de reacties. Ik kijk heel graag naar films en doe dat momenteel vanuit mijn bed maar dat zit niet gemakkelijk en dat liggen is ook wel ambetant. Ik kan dus niet gewoon zitten op mijn bed aangezien de "zitdiepte" te groot is. Een boel kussens erop gooien is een goed alternatief buiten het feit dat die dan in de weg liggen als ik dan wil slapen :D dan moet ik die van bed gooien en de ochtend erna weer mooi schikken =D. Is er nog iets? Anders blijf ik toch bij de kussens =D

Koop een Fatboy of een goede bank. Koop dan bij de bank een voetenbankje/

De films op het plafond projecteren? Beamers in de 1080p klasse zijn al gezakt tot onder de €2000,- !

[quote:a9a017641a="karf"]Koop een Fatboy of een goede bank. Koop dan bij de bank een voetenbankje/[/quote:a9a017641a]Haha :D ik ben al afgestapt van het idee :D

Koop een paar goede kussens en leg die op je bed, je zal er heerlijk in kunnen liggen (van die grote kussen voor op je bed).

Wij hebben gewoon een échte bank, waar je écht goed op kunt slapen. Kost weliswaar €3.000... :innocent:

Zou de 17-jarige macG5, € 3.000 overhebben voor een bank ? Dat zien we in zijn volgende reactie. :wink:

Persoonlijk vind ik een slaapbank goed te doen maar dat is maar mijn mening. Ik vind ze heerlijk slapen.

[quote:3000c487fd="Taconew"]Koop een paar goede kussens en leg die op je bed, je zal er heerlijk in kunnen liggen (van die grote kussen voor op je bed).[/quote:3000c487fd]van die grotebedkussen dus? xD oke bedankt ik zal bij de kussen blijven.€ 3000 ligt net boven mijn buget bieden jullie je bank niet tweedehands aan? :D

Voor € 2.999 zeker ? :wink:

[quote="Swisz"][quote:33a362c32b="Saabs"]3 × niks.[/quote:33a362c32b] Zelfs 4 x niks! Krijg je kuilen in door de slechte matrassen.

weeweeweepuntikeapuntcom

(Voor betaalbare kussens, zie tip Taco)

En hoe zit het met het geld, dat moet er ook nog bij! :D

Leen je toch bij Leen, van lenenpuntnl?

Koop een beamer voor een paar honderd euri's en knal hem op je plafond, dat is echt geweldig film kijken!