Slecht beeld met Elgato Eye TV

Hoi,

Ik heb een Eye TV 200 en heb het probleem dat ik Net 5 heel slecht kan ontvangen. Heeft iemand enig idee of ik dit handmatig aan kan passen. Op TV is het beeld gewoon redelijk goed, alleen dus niet op de Eye TV, het lijkt er ook op dat dit steeds slechter wordt.
Iemand enig idee hoe ik een zender kan fine tunen of een andere tip.

thanx
iMakkie

bij mij is het beeld goed, ik zal vanavonf ff kijken of Net5 anders is voor je. Ik heb zelf wel het probleem teletekst, lijkt wel gatenkaas met vreemde titels, zal eens kijken of het niet in de code zit van de lettertype weergave. heb elgato dat ook al laten weten maar net zoals elk bedrijf, geen reactie, want stel je voor dat ze de software afmaken voor het op de markt te dumpen.

I keep in touch

Ik heb zelf een EyeTV Wonder USB 2.0 en ik had slecht beeld door een slecht contact aan de kabel. Ik heb nu de EyeTV gewoon rechtstreeks in de contactdoos gestopt. Het beeld was direct veel beter maar na het opniew instellen van de tuner is nu alles super! Prachtig haarscherp beeld. Ik wil maar zeggen dat het opnieuw instellen soms nodig blijkt te zijn, ikzelf had dat nooit vermoed.

Teletekst is bij mij inderdaad ook niet bruikbaar. Zelfde gatenkaas als bij Ivan. Als je ooit een oplossing hiervoor weet…