slecht nieuws...

In de tijd dat het met Bert erg slecht ging, heb ik in dat draadje al eens verteld dat het met mijn moeder ook niet al te best ging.

Afgelopen donderdagavond is mijn moeder na een lang gevecht ingeslapen. A.s. woensdag wordt ze begraven.

Heb lang getwijfeld of ik het hier neer ging zetten, maar stiekum ben ik toch best veel hier te vinden en heb in de moeiljike maanden hiervoor toch een hoop steun gehad van een aantal forumleden.

Het is niet anders, zou mijn moeder gezegd hebben

Chris

Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke dagen.

Altijd rot om te horen... :(

Gecondoleerd Chris, veel sterkte aan iedereen die haar lief had.

'Het is niet anders' zo waar en ook zo hard.

Heel erg veel sterkte.

Gecondoleerd, en heel veel sterkte de komende tijd.

Gecondoleerd en sterkte gewenst in darkest times there is always hope to light the way.

Knarf :frowning:

Heel veel sterkte... voor jou en iedereen die haar kende..

[img:04e949b312]http://www.hacom.nl/~wimvo/Flora/zonnebloem.jpg[/img:04e949b312]

Sterkte!

Heel veel sterkte en gecondoleerd.

Chris, heel veel sterkte met dit verlies.

veel sterkte gewenst en gecondoleerd

Mijn condoleances, en veel sterkte toegewenst woensdag, maar uiteraard ook de tijd erna.

Guus

Gecondoleerd Chris. Heel veel sterkte!

Ook namens mij heel veel sterkte...

Veel sterkte en gecondoleerd

QriZ24, heel veel sterkte ook van mij.

Ik weet perfect hoe je je voelt, een drietal weken geleden, op 13 juli, is mijn vader ook overleden.
Hij was al een hele tijd ziek, maar in die laatste 2 weken ging het heel snel achteruit en was er ook geen verbetering meer in zicht.

Uit je post kan ik opmaken dat je moeder in alle rust is gestorven en dat ze nu helemaal niet meer zal afzien. Dit was ook het geval voor mijn vader, en dat is wel een rustgevend gevoel. De ganse familie was aanwezig wanneer hij heengegaan is.

Moest je twijfelen om naar het funerarium te gaan, om je moeder te begroeten, ik kan je alleen maar zeggen dat ik geen spijt heb dat ik een (aantal) keer hem ben gaan bezoeken. De eerste keer is wat akelig, maar mijn herinneringen aan hem zullen altijd levendig blijven, ook al denken sommige mensen dat het beeld van hun overleden moeder blijft hangen. Bij mij alleszins niet.

Sterkte…

Sterkte.

Gecondoleerd Chris (en Klaus ook). Veel sterkte in deze zware en moeilijke tijd.

Chris koning,

veel sterkte toegewenst.
sterk dat je het toch wel in een topic vormgeeft.

uit ervaring weet ik dat uiteindelijk die lach in je Avater heus wel weer terugkomt.
En een ander ding wat ik ervaren heb is dat ze nooit echt weg zal zijn; je zult haar terug herkennen in kleine gebaren om je heen.

:wink: BIEG

Heel veel sterkte kerel. Hou je maar goed vast aan de andere dierbaren. Je hebt dat nodig! :(