slechte ervaringen

wordt op deze site, wel eengs gediscussieerd over winkel / reparateur waar men goed of vooral slechte ervaring mee heeft.

ik namelijk nu zo iets dergelijks

[quote:7b19dbd85b="dduur"]wordt op deze site, wel eengs gediscussieerd over winkel / reparateur waar men goed of vooral slechte ervaring mee heeft.

ik namelijk nu zo iets dergelijks[/quote:7b19dbd85b]
nou vertel :slight_smile:

Er beginnen meer mensen een topic om te klagen dan om hun lof over een bepaald product uit te spreken (daar zijn ze dan veel te druk voor)

Ik heb vooral goede ervaringen :innocent:

[quote:98efdf1203="dduur"]wordt op deze site, wel eengs gediscussieerd over winkel / reparateur waar men goed of vooral slechte ervaring mee heeft.

ik namelijk nu zo iets dergelijks[/quote:98efdf1203]

Er wordt op deze site wel eens gediscussieerd over winkels/reparateurs waarmee men goede of vooral slechte ervaringen heeft.

Ik heb nu namelijk iets dergelijks.

:wink:

[i:98efdf1203](Oei, wat is die spellingchecker in Safari handig)[/i:98efdf1203]

En dan weten we nog niet precies waar je op doelt.
Heb je nu goede of slechte ervaringen?
En zo ja of nee, wat wou je daar precies mee?

tot nu toe... ik moet helaas nog wachten. hoop dat eea een positieve wending krijgt.

houd jullie in ieder geval op de hoogte

Ik ben vandaag nog slecht geholpen in de Aldi. Of eigenlijk helemaal niet. De rij aan die kassa was zooooooooo lang. Ik ben gewoon weggegaan.

Ik zal jullie ook op de hoogte houden of het volgende keer
beter gaat.

[quote:2626001e2e="Ma(r)cel"]Ik ben vandaag nog slecht geholpen in de Aldi. Of eigenlijk helemaal niet. .[/quote:2626001e2e]

Ik bedoel dus niet dat ik niet slecht geholpen ben, maar dat ik
helemaal niet geholpen ben.

Slechte ervaringen:

uhh… ik heb een slechte ervaring met een oudere vrouw toen ik 17 was (ze was 24 ofzo) jeetje wat een memmen dat kan ik me nog herinneren maar zei was veel volwassener en more into the next level als dat ik was…NU LACH IK ER OM :smiley:

Maar een oudere vrouw is mijns inziens wel "fijner" :evil: . Zij weet een ding of 2,3 meer :o, oh en ze zijn niet zo makkelijk tevreden gesteld.. wat een werk ik voor mijn "oudere" vriendin heb moeten verzetten.... ik heb zelfs heel haar ramen gewassen omdat ik anders bang was dat ze me wat zou aandoen 8) :P.*

[size=9:f72ce2f1d1]oké ik beken ze zaten dankzij mij onder de cacao poeder en bakmeel… maar toch ramen zemen is tegen mijn principes[/size:f72ce2f1d1]

[quote:3b10ea94a7="dduur"]tot nu toe... ik moet helaas nog wachten. hoop dat eea een positieve wending krijgt.

houd jullie in ieder geval op de hoogte[/quote:3b10ea94a7]

Je spreekt in raadselen beste man.

Niet zagen op dduur... Meer moeite doen!!

Sommigen van jullie lijken Jerom uit de Suske en Wiske strips wel. Willekeurig woorden en voorvoegsels weglaten, en zinnen van minder dan 5 woorden gebruiken.

[quote:80767fd7cd="dduur"]wordt op deze site, wel eengs gediscussieerd over winkel / reparateur waar men goed of vooral slechte ervaring mee heeft.

ik namelijk nu zo iets dergelijks[/quote:80767fd7cd]Mogelijk dat “Geef je Applecentre een cijfer !” in die vraag voorziet.

ik kan het hebben. Als die reparateur (kan en wil nog geen noemen) mij binnenkort goed meldt., zal ik een ieder hiervan op de hoogte stellen.

(sorry voor het vage verhaal… althans tot nu toe)