sleur & pleus in photoshop cs doet het niet meer :(

Goedenmiddag allen tot mijn verbazing werkt sleur en pleur niet meer bij mijn photoshop cs... :( Het programma voorvertoning werkt nog wel met sleur & pleur...... iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ? ?

sleur en pleur?

Wat bedoel je juist? Slepen van images op het dock-icoon?

sleur = drag & pleur = drop.... als je het mij vraagt. :-)

had ik ook nadat ik geupgrade had naar tiger ... effe opnieuw de installer van photoshop draaien en het probleem is opgelost.

sleur & pleur zo noem ik inderdaad het slepen van een plaate naar het dock-icoon :D

maar alleen de installer draaien ? dus ik hoef photoshop niet opnieuw te instaleren ? ? :?

Nee, gewoon opnieuw installeren. Voor evt detail zie de [url=http://www.adobe.com/support/techdocs/330060.html] Adobe site.[/url]

Heb ik ik ook gedaan toen ik na Tiger problemen had tussen iView Media Pro en PS CS. Let er wel op dat je Plugins map kopieert naar een veilige plaats voordat je gaat installeren

het heeft bij mij altijd gewerkt ook toen ik tiger al had................... sinds die upate doet ie zo vaag........ dus ik kan photoshop weer opnieuw instaleren.. mmm balen zeg :x

beetje microsof praktijken hoor :evil:

nou dan ga ik gelijk voor photoshop cs 2 :P :innocent:

Moet je doen!! :?

misschien toch maar ff opnieuw installeren eerst? Is echt een fluitje van een cent… :wink: