Sleuterhangertoegang

Halllo!

Ik heb een dringende vraag! Omdat m’n school WiFi aanbiedt moest ik hiervoor enkele certificaten installeren, omdat het mij zelf niet lukte heb ik het door iemand van de servicedesk op school laten doen, later bleek echter dat hij zelf ook niet wist hoe het moest. Nu heeft hij mijn sleuterhanger
Microsoft_Intermediate_Certificates totaal gedelete!
Verder heb ik nu 2 keychains met de naam inloggen staan, en krijg ik elke keer als ik naar een site van school, hotmail of een andere willekeurige site een melding dat safari niet de identiteit van de site kan controleren. Dan druk ik op GA DOOR en dan kom ik op de site terecht, ook kan ik sinds toen niet meer inloggen op de iTunes MusicStore, krijg dan een melding (-9831).
Ik heb ook al geprobeerd mijn keychains te resetten (of hoe dat ook heet) maar dit lost niets op, ik heb nog steeds een gedelete MIC keychain en de melding van hierboven.

WIE KAN MIJ HELPEN?!

Alvast bedankt!

Op http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=174047 staat een gelijkaardig probleem beschreven. Daar is het opgelost door OS X 10.4.4 opnieuw te installeren.

hey

bedankt voor de tip die micrsoft intermediate enz enz keychain is terug! maar ik krijg nog steeds een melding bij de meeste sites dat safari de identiteit niet kan controleren, en als ik dan op toon klik staat er dat het certificaat gesigned is door een untrusted user…
nog suggesties? alle hulp is welkom! :smiley: