In de nieuwe flash zit de functie ingebouwd om een slideshow ofwel presentatie te maken. Flash regelt de rest dan zelf (nieuw slides maken etc.) en je kan dan vervolgens met de pijltjestoetsen door je presentatie heen browsen. Dit is allemaal hartstikke prachtig, maar wanneer je zo'n presentatie in een html-pagina plaatst werken die pijltjestoetsen niet meer, tenzij je eerst op het swfje klikt (beetje lullig). Dus nou is mijn vraag kan ik in zo'n flash presentatie geen button's plaatsen die hetzelfde doen als de pijltjes toetsen? Je zou denken: "ja, tuurlijk kan dat". Maar het is (voor mij) dus bijzonder onduidelijk wat die slides nou precies zijn... het zijn geen scenes, maar ook geen frames die ik via bijvoorbeeld gotoAndPlay(); zou kunnen benaderen. Heel vreemd allemaal, misschien heeft iemand van jullie een idee om dit probleem op te lossen. In feite hoeft er maar één button op de eerste slide (die met de titel) te staan, die je naar de eerstvolgende slide (met foto) loodst, vanaf daar kunnen mensen gewoon met de pijltjestoetsen aan de slag.
Zie een voorbeeld hier: http://www.visnco.nl/roosviceeshrek_slideshow.fla.zip
Alvast bedankt.
Adiossos.
Jeek