Slimme afspeellijst: meest gespeeld de voorbije week

Ik vroeg me af hoe het mogelijk is een iTunesafspeellijst te maken die de nummers bevat die [b:f562e54616][u:f562e54616]de laatste week[/u:f562e54616] het meest afgespeeld zijn. [/b:f562e54616]

Dries

Ik denk...

Laatste keer > Ligt in laatste > 1 weken

Geselecteerd op [b:b6f2662298]Meest afgespeeld[/b:b6f2662298]

Ik dacht dat zelf ook eerst, maar wat hij dan doet is mijn meest gespeelde nummers kiezen, die ik deze week toevallig beluisterd heb. Zo kan ik bv een liedje vorige maand grijs gedraaid hebben en moest ik dat nu nog eens spelen, zou het dan in die afspeellijst terechtkomen, terwijl dat helemaal niet het meest gespeelde nummer was van enkel de voorbije week.

Niettemin bedankt voor je reactie.

Nee, je hebt helemaal gelijk. Dat gaat niet helemaal zoals je het zou willen.

Last.fm dan maar? :wink:

Daar heb ik eerlijk gezegd nog geen ervaring mee... Laat dat zich naadloos passen in iTunes?

Dat staat eigenlijk helemaal buiten iTunes, maar dat houdt wel tracking bij van de gespeelde nummers in iTunes én op je iPod.

Je krijgt dan overzichten per artiest, week, maand, kwartaal, etc, etc. Erg leuk én handig.

Dat doet me er aan denken dat ik volgens mij nog een optie weet. Moment… :wink:

Nee, helaas.

Ik had[b:e671cb79e0] iTunes Statistician[/b:e671cb79e0] nog op schijf staan.

Maar daar is niet zo bar veel in mogelijk. Alleen Top 100 Songs, Top 100 Artists, Top Genres, Top Albums.

Mja, het is niet helemaal wat ik zou willen maar Ik zal dat Last.fm gedoe eens bekijken :)

dank je wel !