Slimme iPod?

Ik heb een iPod 3e generatie (geloof ik, maar i.i.g. dit logo [img:c2cb6ff383]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11489[/img:c2cb6ff383] ), dus.. die is het. Nu heb ik een probleem. Ik heb een slimme afspeellijst gemaakt genaamd "1000 laatste" en daarin staan de laatste 1000 toegevoegde nummers. Op mijn mac geef ik aan dat ze gesorteerd moeten staan op laatst toegevoegd, maar als ik mijn iPod dan ontkoppel, dan staan ze op alfabetische volgerde. Hoe krijg ik mijn pod zover dat hij doet wat ik zeg?

dank alvast voor de antwoorden en moeite

Ik vrees dat dit niet mogelijk is, de iPod neemt wel de slimmeafspeellijst over, maar is zelf niet slim genoeg om heb in bepaalde volgordes te zetten. Je kan ook niet kiezen om ze op artiest te sorteren ofzo. Ik vrees dus dat de volgorde altijd zo zal blijven, tenzij je natuurlijk met shuffle gaat werken. Maar dan heb je nog niet wat je juist wilt!

JOnas

Huh ? de iPod zou gewoon de volgorde van iTunes moeten overnemen...

Als je in de playlist in iTunes sorteert op datum of zo,
en je iPod bijwerkt, zou het daar ook zo moeten staan.

Narigheid, maar bedankt. Ik ga even worstelen door een ander soort slimme lijst te maken, misschien werkt het dan. maar bedankt iig

Oh, sorry UNsound, we "posten" waarschijnlijk tegelijk. Ik bedenk me net dat het misschien met het volgende te maken heeft. Ik beheer de pod op 2 computers een powerbook met panter en een imac met tiger. Zou dat uit kunnen maken?

Doen we het weer! ik ga even proberen, dank unSOUND.

das gemeen , je post stiekem weghalen :(

[quote:99cb29d982="iMaclown"]das gemeen , je post stiekem weghalen :([/quote:99cb29d982] Ja, omdat hij niet nodig was, haalde ik hem weg... sorry.

Maar hij staat dus op handmatig ?

Dan moet je in iTunes op het driehoekje voor de iPod klikken, zodat de afspeellijsten zichtbaar worden. Klik op een lijst, en kies dan in de balk boven de nummers een manier van rangschikken, dus naam, album, jaar, whatever. Dat zou moeten werken… en anders komt het door het handmatig syncen, want op automatisch werkt het in ieder geval wel.

Ok, ik laat het nog even weten. Eerst proberen. tot zo.

De'r zit wat op je neus.......

:D

Ik ben er niet uit, maar het heeft zich wel opgelost. Ik heb gewoon een stuk of wat keer de manier van sorteren van de slimme lijst veranderd vervolgens de iPod afgekoppeld en nog een keer dit gedaan en nog een keer en zo voort . . . ineens was het verholpen. Enfin het zal er wel aan liggen dat ik veel iPodRip gebruik en op 2 verschillende machines en 2 verschillende MacOSsen mijn iPod onderhoud. In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties. :)