Sluimer lampje op Powerbook 12inch kapot

Als ik mijn scherm dichtklap dan gaat het pulserende lampje op de openingsknop niet meer aan. Mijn pb gaat wel gewoon in slaap stand.... Toch is het vrij lastig om te zien of ie nu "uit" staat en vervoerd kan worden.

Ik heb nog garantie en kan er natuurlijk ff mee langs mijn dealer maar toch weerhoud mij wat. Aangezien die pb helemaal opgengeschroefd gaat worden en daar worden ze nooit beter van heb ik het idee. Zeker voor zo’n klein dingetje als een lampje.

Waarom zouden ze er 'beter' van moeten worden?

Garantie is garantie, een defect is een defect.

Gewoon langsgaan lijkt me.

Ik zou er ook zeker niet te lang mee wachten. Defect is inderdaad defect. Bel anders gewoon eerst even met Apple.

Succes

[quote:bfa6878e11="Nietzman"]Waarom zouden ze er 'beter' van moeten worden?

Gewoon langsgaan lijkt me.[/quote:bfa6878e11]
Ik ben er bang voor dat er meer kapot gaat dan er gemaakt word. Aangezien een pb uit elkaar halen nogal een karwei is als ik die guides op internet mag geloven. Ik denk gewoon dat ie na reparatie niet meer zo strak in elkaar zit als nu. (Wonder boven wonder heb ik bijna geen last van warping en sluit de batt ook goed aan etc) Ik denk dat dat soort dingen wel kunnen optreden door “reparatie” en hier kun je natuurlijk niet over gaan zeiken schat ik zo…

Oh en ik ontdek net nog iets vaags, als ik 'em dicht klap en dan het sherm naar beneden blijf drukken maar tegelijkertijd dat open knopje helemaal tot ie niet meer verder kan indruk dan doet het lampje het weer wel! En als ik hem dan weer gewoon open en dicht doe blijft ie ook gewoon werken? Maar naar een paar minuten en weer dicht klappen weer niet?

Je angst is niet helemaal onterecht. Na het vervangen van het optisch station van mijn vroegere 12" PowerBook was er een kleine speling zodat het vlak een beetje induwbaar was langs de rechter kant van mijn touchpad. Niet erg maar het zou toch niet mogen.

Hopelijk kijkt Apple naar de PC notebook fabrikanten zodat hun toekomstige toestellen gemakkelijker bereikbaar zijn. Dat hoeft trouwens niet te koste te gaan van het design!

hmm geen slechte ervaringen met reparaties hoor! ik zou er zeker mee terug gaan.

hmmz ik denk eigenlijk dat ik het wel goed vind zo... nu kan ik zelf beslissen als ie in sluimer staat of dat lampje aan moet of niet das wel handig.... zou het verder nadelige gevolgen kunnen hebben voor me mac?

[quote:28c223af3a="NoiA"][quote:28c223af3a="Nietzman"]Waarom zouden ze er 'beter' van moeten worden?

Gewoon langsgaan lijkt me.[/quote:28c223af3a]
Ik ben er bang voor dat er meer kapot gaat dan er gemaakt word. Aangezien een pb uit elkaar halen nogal een karwei is als ik die guides op internet mag geloven. Ik denk gewoon dat ie na reparatie niet meer zo strak in elkaar zit als nu. (Wonder boven wonder heb ik bijna geen last van warping en sluit de batt ook goed aan etc) Ik denk dat dat soort dingen wel kunnen optreden door “reparatie” en hier kun je natuurlijk niet over gaan zeiken schat ik zo…[/quote:28c223af3a]

Ik had laatst een nieuwe tobo in mijn powerbook gekregen. En het eerste wat ik deed toen ik hem ophaalde was hem in de winkel goed bekijken. Overal op drukken, kijken of ie recht was, zoeken naar kiertjes/spelingen etc. Gewoon een kwestie van ff snel alles bekijken, vinden ze helemaal niet raar hoor. Als je iets vind moet je dat dan ook gewoon zeggen, en dan moeten ze dat oplossen. Dat is echt geen zeiken hoor!