Sluimer

hallo,

ik wil graag nadat mijn computer automatisch uit sluimer komt sochtends, dat ik me automatisch aanmeld bij msn messenger. Heb “automatisch starten wanneer ik mijn computer opstart” aangevinkt, maar dat wil nog niet helpen,

iemand suggesties?

Ga naar Systeemvoorkeuren/accounts/inloggen en voeg het gewenste prog toe....that's all!

Waar heb je dat ingesteld? Of bedoel je dat het bij de inlog-items staat in Systeemvoorkeuren>Accounts>Inloggen? Welke OS X versie gebruik je eigenlijk?

MSN logt toch automatisch in? Als hij dat niet doet moet je dat ergens instellen. Volgens mij bij het inlogvenster aanvinken dat hij het wachtwoord moet onthouden? Als dat niet werkt moet je even bij de voorkeuren kijken.

Ik kan het zelf niet zo vinden, maar die van mij logt automatisch in.

Terug inloggen met zogezegd een ander emailadres en dan de juiste sh*t aanvinken. problem solved.

Automatisch starten bij OPstarten van de computer, dus niet als 'ie uit sluimerstand komt.

Je kan wel MSN open hebben staan en daarin aangeven dat 'ie automatisch moet verbinden als er een internetverbinding is. Nu werkt dat ook niet altijd, maar een trucje is om je Mac in sluimerstand te zetten als je nog niet bent afgemeld van MSN. Op het moment dat 'ie dan uit sluimer komt, zal MSN herkennen dat de verbinding eerst is weggevallen en wil dan weer automatisch herverbinden, om het zo maar te noemen.

Thank you very much KingCarp, nu werkt het wel, Systeemvoorkeuren>Accounts>Inloggen, dan werkt het

[quote:bef427d668="thuuske"]Thank you very much KingCarp, nu werkt het wel, Systeemvoorkeuren>Accounts>Inloggen, dan werkt het[/quote:bef427d668] Das hetzelfde als automatisch starten ....

nee want toen werkte hij niet, gisteren deed hij het wel toen ik uit probeerde,

toen ik vanachtend wakker werd en mijn computer weer uit sluimer was deed hij het niet meer