Sluiting PB G4 deksel/scherm laat af en toe los....

Ik heb sinds kort te maken dat de sluiting van mijn PB G4 Al.15 inch niet goed loopt. Af en toe dan laat hij los zodat het scherm/de deksel op een kier staat. Ik heb ook gemerkt dat de linkerkant van het scherm(wanneer gesloten) een grotere' opening heeft (3 MM) ivg. met 1 MM) dan de rechterkant wanneer je de PB van de voorkant bekijkt. Is dat normaal?(ja ik weet dat er iets van speling moet zijn vanwege...) De PB is nooit gevallen en altijd als desktop gediend.

ππ

Eeeeeh... maar dan aan de voorkant en iets grotere ruimte bij mij (links)

Yep, heb ik ook. Zal wel normaal zijn dacht ik. Dacht dat het kwam door het vervoeren enzo. Ben er niet zo zuinig op namelijk.

Hij blijft wel gewoon werken dus ik denk niet dat het een probleem is.

Hmmm, ik was net van plan een Powerbook 17" aan te schaffen. Ik hoop niet dat ik daar dan ook zoiets mee krijg. :?

Ik heb ook een soort van zelfde probleem met mijn PB 12" Ben benieuwd of meer mensen dit hebben.

Ik moet zeggen dat mijn PB alle dagen in de tas gaat en overal mee naar toe gaat,
maar toch…

nou.... ben er achter gekomen dat dit een bekend probleem is bij de PB's. Het schijnt dat het alleen verholpen kan worden door ter reparatie af te geven en het gehele frame dan wordt vervangen.(schijnt aan die magneet te liggen)