SMS instellingen veranderen voor Pathe mobiel ?

Weet iemand hoe je je sms instellingen kan veranderen dat je ook berichten van andere services dan T-mobile kan ontvangen. Ik heb mij namelijk aangemeld voor Pathe mobiel maar ik ontvang geen smsje waarin een downloadlink staat voor hun kleine app. Bij F.A.Q. staat geschreven dat je sms instellingen moet veranderen maar ik kan die instellingen op de iPhone niet vinden.

Bij voorbaat dank,

ontang je dan helemaal geen smsjes?

ja ik kan wel sms ontvangen maar geen service sms.. Euhms.. dit staat op de website van Pathe:

Bepaalde operators hanteren instellingen dat alleen installatieberichten van uw eigen operator ontvangen mogen worden. Controleer deze instelling en wijzig deze zodat alle installatieberichten ontvangen mogen worden.

ik heb even de instellingen doorgespit en kan niet zoiets vinden misschien even t-mobile bellen?

De Pathé app is alleen voor telefoons die Java-programma's kunnen draaien (zoals de Nokia N95, die op hun website staat)

Ze sturen je dan een link naar een .jar of .sis(x) bestand waarmee je het vervolgens kunt installeren. Ik ben dus bang dat je het niet op je iPhone zult krijgen, tenzij iemand natuurlijk een dergelijk programma maakt voor in de AppStore…

Service berichten worden wél ondersteund maar niet opgeslagen op de iPhone!