SMS schrijven in AdresBoek per BlueTooth - waar blijven ze?

Heel fijn - die feature in Addressbook.app om smsjes te kunnen versturen via BT. Maar al je er één hebt verstuurd, kan ik 'm niet terugvinden op m'n SE t610, noch op m'n iBoekje. Wordt de SMS ûberhaupt ergens opgeslagen (behalve bij de ontvanger)? Ik geef toe - 't is ziekelijk, maar ik archiveer mijn uitgaande SMSverkeer ook 't liefst, vooral de spitsvondige taal-kwinkslagen....

Misschien is [url=http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/]BluePhoneElite[/url] wat voor je?

Ik weet niet precies of de uitgaande SMSjes bewaard kan worden. Maar speel er eens mee en kijk of het wat is.

Pieter

[quote:118786330a="pieter010"]Misschien is [url=http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/]BluePhoneElite[/url] wat voor je?

Ik weet niet precies of de uitgaande SMSjes bewaard kan worden. Maar speel er eens mee en kijk of het wat is.

Pieter[/quote:118786330a]

De uitgaande SMSjes bij BluePhoneElite worden ook niet bewaard in je outbox op je toestel. Maarrrr: wel in het programma zelf! Ik ben in ieder geval tevreden over het programma, zeker nu er een update is verschenen met echte icoontjes (waren zwarte(!) rondjes).

Grtz

Ben 't aan 't downen ('k hoop niet dat de app even lelijk is als de site) - benieuwd. Gratis lijkt 't wel, das dan zowiezo een voordeel t.o.v. PhoneAgent.

heel netjes, je kan zelfs de batterijstatus en netwerkstatus en de naam daarvan in de menubalk zien De sms-center ziet wel overzichtelijk uit.

Bedankt Pieter,

Inderdaad - overzichtelijk en leuke extra’s (zoals pauseren van iTunes wanneer je gebeld of uit de BT-range bent).
Na het wijzigen van de voorkeuren moet je het programma echter wel herstarten.
De in BPE geschreven SMSjes kunnen ook in je mobiel bewaard worden, geloof ik. Ik zie alleen niet hoe ik SMSjes in m’n mobiel kan weggoien, terwijl ze zichtbaar blijven in BPE.

Groet Sibe Jan

het valt mij wel op dat deze programma alleen smsjes van de sim kaart leest en niet van de telefoongeheugen. En nu kan ik dus geen smsjes halen van de telefoongeheugen... weet iemand hoe ik deze probleem kan oplossen zonder dat ik de simkaart hoef te gebruiken.

[quote:048c068955="H@roldBeer"]het valt mij wel op dat deze programma alleen smsjes van de sim kaart leest en niet van de telefoongeheugen. En nu kan ik dus geen smsjes halen van de telefoongeheugen... weet iemand hoe ik deze probleem kan oplossen zonder dat ik de simkaart hoef te gebruiken.[/quote:048c068955]

dat probleem heb ik niet, er staan bij mij 2 inboxen, een voor sim en 1 voor telefoon geheugen.

Off-topic: Wat mij opvalt is dat BPE niet automatisch opnieuw verbinding zoekt met mijn telefoon (SE T630) wanneer ik weer binnen het bereik van mijn iBook BT module kom terwijl ik dit wel aangevinkt heb bij de proximity preferences.

Iemand anders die hier ook last van heeft?