SMS T-Mobile

Ik krijg zojuist 'n SMS-bericht van T-Mobile, dat er een update beschikbaar is. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Is dat nieuw, of zou [u:ec51d7c46d]deze update[/u:ec51d7c46d] alle problemen voorgoed de wereld uit helpen!? :D :innocent:

Hier (nog) niet...

Laat het ons weten :-)

Ik heb (nog) geen SMS gekregen.

Ik ben ook erg benieuwd wat je bedoelt.

In het Mobistar Center hier ging een blad met het bericht dat er een belangerijke update [u:f32e4f31ce]was[/u:f32e4f31ce] voor je iPhone, en dan met screenshots een stap voor stap hoe je moet updaten.

Vooral die ‘was’ is grappig, is die update er dan nu niet meer? :smiley:

[quote:6634777e9b="Mona"]Ik krijg zojuist 'n SMS-bericht van T-Mobile, dat er een update beschikbaar is. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Is dat nieuw, of zou [u:6634777e9b]deze update[/u:6634777e9b] alle problemen voorgoed de wereld uit helpen!? :D :innocent:[/quote:6634777e9b]

Gaat het om de firmware update 2.1? Dan zijn ze lekker op tijd zeg.

Met FW 2.0.2 stuurde AT&T in de VS ook al een sms naar iPhone bezitters. Dit had er mee te maken dat de update een probleem met de chip zou oplossen m.b.t. het bereik. De iPhone zou de masten overbelasten en de update zou pas optimaal werken als iedereen de update had uitgevoerd. Vandaar ook het smsje.

Wellicht hetzelfde idee.

Misschien alleen een sms naar degene die nog geen 2.1 hebben? Of heeft de TS al wel 2.1?

Kan helaas nog niet kijken, ben @ work!

Dit was het bericht:

‘Er is een nieuwe software update beschikbaar voor je iPhone. Deze kun je heel gemakkelijk installeren door je iPhone te verbinden met iTunes. Vr. groet, T-Mobile’

@william89
Ben helemaal up-2-date, volgens mij ook wat betreft T-Mobile!

Heb je al 2.1?

Ik heb m ook gekregen, maar ik gok dat dit over 2.1 gaat. Als ik m'n iPhone aansluit is er namelijk niet opeens op miraculeuze wijze een nieuwe update.

Heb de SMS ook gekregen. Als ze 2.1 bedoelen zijn ze een beetje laat.

[img:3cdc8bcaa4]http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=22167[/img:3cdc8bcaa4]

ik krijg m nu net ik dit topic lees ook.... Alleen mijn iPhone is weg ter reparatie dus ik kan niets uitproberen in iTunes.....

Ik heb de sms net ook gehad ik vermoed dat het om een trage reactie over de 2.1 gaat verder is er nergens iets over een update bekend.

T-Mobile kijkt natuurlijk eerst even de kat uit de boom bij een nieuwe update, voor je het weet gaat er van alles mis bij allemaal mensen: dan wil je niet als provider al hebben opgeroepen om die update te doen want dan komt iedereen aan jou toe.

Nu de berichten overwegend goed zijn kunnen ze zo’n bericht wel de deur uit doen. Waarschijnlijk hopen ze dat de update de stroom klachten die bij hun binnenkomt wat doet afnemen.

Beetje kortzichtig om te roepen dat “T-Mobile hier wel een beetje laat mee is”.

Ja ik heb m nu ook :s

En mijn mobiel is verbonden met iTunes. Niks nieuws.

Lekker T-Mobile!!! :innocent: Als het echt is voor 2.1 zijn ze lekker optijd, hier trouwens nog niet gehad...

ik krijg net met het openen van iTunes voor de tweede maal een melding voor een update (dus na installatie van 2.1)

Nu na het installeren van die update heet hij 2.0.2…

[quote:5c4a4a0483="william89"]Lekker T-Mobile!!! :innocent: Als het echt is voor 2.1 zijn ze lekker optijd, hier trouwens nog niet gehad...[/quote:5c4a4a0483]

Ben blij met de service van je provider, blijkbaar hebben ze toch het beste met je voor!

Kun je zien dat 6 regels tekst toch net te veel tekens zijn voor 1 bericht. Dit zijn namelijk 161 tekens... :wink:

Ik heb hem zojuist ook gekregen. Zal idd voor 2.1 zijn. Goed dat ze dit doen want niet iedereen heeft binnen 1 dag na release z'n update erop staan. Goeie zaak!