SMS T-Mobile

Heb hem ook gehad, en vind hem idd een beetje vaag! Aangezien dat ze me vrijdag ook gebeld hebben dat er een nieuwe update beschikbaar was! Het was wel fijn dat ik nu ook even kon vragen wat met mijn haarscheurtjes aan moest en volgends de dame kon ik gewoon een nieuw toestel ophalen! Dus dat gaan we morgen even proberen!

Haha, geweldige service van T-Mobile. Ik denk dat dit Apple destijds wel over de streep getrokken heeft om met T-mob in zee te gaan. Gelukkig zit ik met mijn 1st gen gewoon bij KPN. Ik ben al die SMS'sjes al spuugzat als ik een meter over de grens zet. Deze SMS-jes hoef ik ECHT niet, zeker als ze bijna een week te laat zijn....

[quote:ba9159519e="Rolf"]Deze SMS-jes hoef ik ECHT niet, zeker als ze bijna een week te laat zijn....[/quote:ba9159519e]

Tja, niet iedereen hangt de hele dag op een internet forum rond en de iPhone aansluiten op de Mac of PC hoeft ook niet dagelijks. :stuck_out_tongue:

[quote:6b55b9363e="rvanloosen"]en de iPhone aansluiten op de Mac of PC hoeft ook niet dagelijks. :P[/quote:6b55b9363e]

De batterij gaat immers lang genoeg mee. :wink:

ja, iets met mostert na de maaltijd of zo??? Ach, ze doen hun best...

Zojuist ook ontvangen. Hoopte op een Carrier update zodat T-Mo.. zou verdwijnen..

Ik kreeg hem ook. Volgens mij gewoon een SMSje dat alleen is verzonden naar de mensen die een klacht over bereik/batterij hebben ingediend. Een soort auto-message.

@Rivanov

T-Mo… kan je veranderen met CaptionCrunch, werkt goed.

Klopt, maar wil graag dat T-Mobile zelf de "fout" inziet! ;)

[quote:6541751334="klaas4"]Ik kreeg hem ook. Volgens mij gewoon een SMSje dat alleen is verzonden naar de mensen die een klacht over bereik/batterij hebben ingediend. Een soort auto-message.[/quote:6541751334]

Ik heb hem ook gekregen, had geen klacht ingediend.