sms van T-mobile over belbeperking 3G Iphone?

Net heb ik een sms gekregen van T-mobile. De volledige tekst is: T-mobile heeft uw betaling van EUR. 34.70 vandaag verwerkt en de belbeperking op uw mobiele telefoon opgeheven.

kan iemand mij vertellen wat dit nu weer is?

ik had al 4.70 EURO aan overige kosten, en nu dit weer.

iemand anders ook zo’n sms ontvangen?

Ik kreeg hem ook! Terwijl ik geen belbeperking had.

klopt heb ik bij mijn weten ook niet.

Bel T-Mobile anders even! Lijkt erop dat je zoals gemeld nu geen beperkingen meer hebt zoals 0900 nummers bellen. En is het niet je rekening die je betaald?

Het is inderdaad het bedrag wat op mijn factuur staat. dat klopt ook wel. Alleen de opmerking over de belbeperking vind ik verwarrend.

[quote:7454e62820="Jeroen Ruiter"]Bel T-Mobile anders even! Lijkt erop dat je zoals gemeld nu geen beperkingen meer hebt zoals 0900 nummers bellen. En is het niet je rekening die je betaald?[/quote:7454e62820]

Mijn rekening is gewoon betaald, gaat automatisch.
En ja, er staat genoeg op mijn rekening

bij mij ook! genoeg euro's staan erop.

Ik snap niet waarom je wel de moeite neemt om hier jouw (specifieke) probleem te posten (en meerdere keren te reageren), maar niet even contact opneemt met T-Mobile, zoals hier al werd gesuggereerd. Zij zijn echt de aangewezen partij om je verder te helpen...

Jup, ik heb 'm ook gehad. Vandaag was wel de uiterste betaaldatum, maar de rekening is gewoon automatisch afgeschreven...

Jongelui,ik denk dat dit de factuur was waarna het bellen naar 0900 nuymmers en in het buitenland mogelijk is,zonder dat je het hoeft aan te vragen. Die belbeperkingen zijn dus opgeheven. Vermoedelijk allemaal gekocht bij de lancering,en dit was de tweede of derde rekening?

Raadsel opgelost, graag gedaan.

:wink:

al onze medewerkers zijn in gesprek.....

ik ga het straks weer proberen.

tja, is ook mogelijk.

Zoals Pete.Z zegt!

Exact hetzelfde verhaal hier ..

[quote:9d5086efa3="Welles"]Ik snap niet waarom je wel de moeite neemt om hier jouw (specifieke) probleem te posten (en meerdere keren te reageren), maar niet even contact opneemt met T-Mobile, zoals hier al werd gesuggereerd. Zij zijn echt de aangewezen partij om je verder te helpen...[/quote:9d5086efa3]

Waarschijnlijk omdat de dienstverlening van T-Mobile een verschrikking is en de kans op een zinnig en snel antwoord hier groter is.

precies.. de mensen hier op het forum staan bij mij hoger in het vaandel dan de mensen van T-mobile.

[quote:16d2b818b9="carpebios"][quote:16d2b818b9="Jeroen Ruiter"]Bel T-Mobile anders even! Lijkt erop dat je zoals gemeld nu geen beperkingen meer hebt zoals 0900 nummers bellen. En is het niet je rekening die je betaald?[/quote:16d2b818b9]

Mijn rekening is gewoon betaald, gaat automatisch.
En ja, er staat genoeg op mijn rekening[/quote:16d2b818b9]

Ja maar is dat bedrag niet wat je betaald hebt? ik krijg bij telfort ook wel eens een sms met het bedrag maar dan is het inmiddels al afgeboekt soms ook nog niet

Die bel beperking is eraf omdat je 2 keer nu je factuur hebt betaald. De beperking was dat je niet in het buitenland kon bellen naar Nederland of in het buitenland naar het buitenland kunt bellen. Dus deze blokkade is er nu gewoon af. Dus geen zorgen is gewoon normaal zijn de richtlijnen van T-Mobile.

Ik kreeg deze sms ook vandaag. Toch raar zo'n beperking.

Geldt deze belbeperking ook voor zakelijke t-mobile klanten die van orange naar t-mobile gemigreerd zijn?

Ik heb m’n iphone al weer een maand, maar pas vandaag is mijn orangenummer naar t-mobile gemigreerd.
Ik heb nog maar 1 factuur betaald, en dat is die van 1 euro nogwat voor de iphone.

Het probleem is dat ik zondag naar Engeland ga, en ik kan het mij niet permiteren om een week niet bereikbaar te zijn! Vanwege 1 of andere zielige belbeperking terwijl ik in mijn hele gsm leven nog nooit afgesloten ben geweest vanwege wanbetaling…

Hoop dat iemand me goed nieuws kan brengen, en anders gaan we morgen weer fijn een uur aan de lijn hangen om een antwoord van de heren van t-mobile te krijgen…

Groeten,
Steven