Dit bericht kwam ik tegen (via McFreak): SMS Mac : de snelle manier om te SMS-en
Ik moet toegeven dat het handig is, maar het is best duur om zo een sms te versturen, aangezien menig provider tegenwoordig sms-en aanbied voor 10 cent per bericht.
En er zijn op het moment een scala aan websites die een der gelijke service gratis aanbieden.
Ik typ mijn sms gewoon in adresboek en dan geeft mijn macje via bluetooth door aan mijn t610 dat ik een sms wil sturen... En die doet dat dan... Net zo handig en nog standaard ingebakken ook!
ik verstuur mijn smsjes via de website van mijn provider. Zo krijgt de bestemmeling het berichtje alsof het van mijn eigen gsm komt. Dat is handig. Nog handig is dat het eerste smsje per dag altijd gratis is. Vanaf het tweede moet er betaald worden. Deze smsjes worden gewoon op de eerstvolgende factuur verrekend alsof je de berichtjes hebt verstuurd met je gsm. Handig! Want ik ben niet zo handig met die kleine toetsjes...
@ Spongebob: toch handig hé ;-)
Na een lange zoektocht voor het sms-en via mijn powerbook, kwam ik uit op BluePhoneElite. Werkt als een mailclient, met in/sent/concept smsboxen. Werkt met je adressbook en laat je ook alle sms-en beheren op je telefoon (meestal zo'n gedoe om je in of sent box een beetje bij te werken en te deleten... stuk voor stuk)
Sms vanuit je addressbook is erg onduidelijk en geeft geen of nauwelijks info of de sms ook verstuurd is.
En BluePhoneElite is nog gratis ook! http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/
Ik gebruik sms heel veel (al mijn klanten die laat betalen krijgen herinnerings sms-en) en dit is voor mij echt HET programma.
De permanente Bluetooth verbinding tussen mijn Powerbook G4 en mijn SonyEricsson S700 slurpt redelijk wat energie, maar je kan de verbinding ook na 10 minuten laten droppen.
Lekker hoor …
helemaal mee eens BluePhoneElite werkt zeer goed. alles via je eigen telefoon en geen gedoe op websites.
Voordeel vna een sms is dat je overal en nergens je sms kan lezen en schrijfen en op een computer ben je de al mee belemert dus ik weet niet of het zo ideaal is!