SMS via bluetooth en adresboek

Misschien is het oud nieuws, maar ik kende het nog niet in elk geval:

Vanuit adresboek kan je SMSjes verzenden en ontvangen als je een bluetooth telefoon aansluit:

Gewoon op “mobile” klikken dat voor iemands tel. nummer staat en dan “send SMS”. Maar ook het ontvangen werkt dus.

[quote:43ea59433d="colpolyp"]Misschien is het oud nieuws, maar ik kende het nog niet in elk geval:

Vanuit adresboek kan je SMSjes verzenden en ontvangen als je een bluetooth telefoon aansluit:

Gewoon op “mobile” klikken dat voor iemands tel. nummer staat en dan “send SMS”. Maar ook het ontvangen werkt dus.[/quote:43ea59433d]

Leuk voor je dat je er ook achter komt.

Je moet er wel bij vermelden dat het niet met elke gsm werkt.

En gebruik in vervolg eerst even de ZOEK functie, dat moet jij toch weten als veteraan???

Veel succes met sms’en.

Sja Colpo, je kunt niet overal de eerste mee zijn... Maar wat een taalgebruik zeg!

top tip. werkt A ok met een Ericsson T68.

Als je telefoon over gaat krijg je ook een popup van Adresboek.. alleen ondersteunt de BT interface van Apple nog steeds niet het voice gateway/headset profiel, waardoor je dan dus nog gewoon via je telefoon moet praten :( (ipv door de speakers en de mic van je Apple)

[quote:a2e6f94d5f="bedrocks"]Leuk voor je dat je er ook achter komt. Je moet er wel bij vermelden dat het niet met elke gsm werkt. En gebruik in vervolg eerst even de ZOEK functie, dat moet jij toch weten als veteraan??? Veel succes met sms'en.[/quote:a2e6f94d5f]

Aan je humeur te merken werkt het bij jou dus niet. :innocent:
En ik heb de zoekfunctie gebruikt en zag het nergens staan als zodanig.

[quote:5f1478756a="colpolyp"][quote:5f1478756a="bedrocks"]Leuk voor je dat je er ook achter komt. Je moet er wel bij vermelden dat het niet met elke gsm werkt. En gebruik in vervolg eerst even de ZOEK functie, dat moet jij toch weten als veteraan??? Veel succes met sms'en.[/quote:5f1478756a]

Aan je humeur te merken werkt het bij jou dus niet. :innocent:
En ik heb de zoekfunctie gebruikt en zag het nergens staan als zodanig.[/quote:5f1478756a]

Als je zoek ligt het er natuurlijk aan wat je intypt.

Soms begint een topic over iets wat met BT te maken heeft, en daar komt het sms’en dan in terug.

Ik heb meerdere toestellen, en inderdaad werkt het niet met al mijn BT telefoons.

Nogmaals veel plezier met de leuke functie.