als je een afspeellijst hebt van bijvoorbeeld hitzone 34 en hebben allemaal hetzelfde plaatje en je drukt dan op die middelste voor weergave nummer met plaatje dan selecteer hij ze per nummer en per apart plaatje en als ik het concert van tiesto pak 30 nummers ofzo en druk erop zie ik 1 keer het plaatje en de nummers in een lijstje onder elkaar hoe kan dat?
en wat houd dat in die nummers aan elkaar maken ofzo? ik merk geen verschil met afspelen van de muziek
Om in de album-view alles bij elkaar wil houden kun je kiezen voor de optie Compilatie (zoals Pietjepuk al zei). Wat je eigenlijk het beste kunt doen is, naar de desbetreffende nummers gaan. Hierbij naar de info gaan, en vervolgens zorgen dat elke informatie hetzelfde is (behalve natuurlijk de tracknamen en nummers.)
Je kunt met iTunes het beste aan het begin beginnen en alles goed opbouwen, hierdoor wordt je lijst een stuk overzichtelijker en gemakkelijker bij the houden…
Volgens mij komt dat omdat je alles gesoorteerd hebt staan op artiest. Als je alles sorteert op album is het wel normaal, volgens mij, maar ook ik vind je een beetje krom overkomen.