snapz pro start op na weggooien!

Ik heb de utilitie uitgeprobeerd; snapz pro! Nu heb ik hem eraf gegooid en komt hij toch nog met een registratie venster na het opstarten. Dit soort software heb ik een hekel aan! Opstartbestanden gekeken! Niks! Waar staat dat opstart bestand.

Kijk in de systeemvoorkeuren > accounts > opstarten

Wat in zo’n geval ook helpt is de zoekfunctie. OSX laat dan netjes zien in welke mapjes desbetreffende software zit.

Nou, account -> opstarten? Staat er niet bij! Zoek functie heb ik gebruikt! Is het niet net zo iets simpels als in os9 met 'opstartbestanden'. Ambrossia software komt bij mij in ieder geval niet meer op de computer. Wat een irritant geval!

Kijk eens in root (de HardDisk) en dan Library (Bibliotheek) en dan Startupitems :D

Dat leek mij ook zeer logisch. Daar heb ik hem als eerste weggegooid! Maar toch start hij nog op en vraagt of ik een serial number in wil voeren. Al zou ik een serial hebben dan zou ik dat nu niet meer doen. Is dit een gebrek van OSX.2?

Ik heb m ff gedownload en in de readme, voor de installatie staat:

Read Before You Install Snapz Pro X 2.0
This installer will place the Snapz Pro X folder into /Applications and install the “AmbrosiaAudioSupport” kernel extension in /System/Library/Extensions

Heb je die laatste er ook al uit gevist? Die zit in de extenties, dus wordt ook bij het booten gestart :wink:

Ik mag hem niet verwijderen. Ik heb de leesmij bestand ook gelezen. Ook als ik het bestand op 'lezen en schrijven' voor alle accounts zet mag ik hem nog niet weggooien.

Dat zal komen omdat ie bij het opstarten geladen is. Dn kun je hem idd niet verwijderen. Start dan ff opnieuw op met shift ingedrukt. Dan worden de extensies niet geladen. Probeer t dan nog ns