Snelheid levering ipod door apple.nl

Aangezien Apple alleen doordeweeks te bereiken is vraag ik mij af of iemand hier misschien het antwoord op mijn vraag weet. Als ik vandaag (zaterdag) via de online AppleStore vandaag een Ipod Nano met inscriptie bestel, zou hij er dan maandag zijn? Ik vertrek dinsdag voor langere tijd naar het buitenland dus er is geen mogelijkheid om hem later te ontvangen. Er staat 'verzending binnen 24 uur' maar geldt dit ook in het weekend, en mocht dit geval zijn, is hij er dan maandag?

Alvast bedankt!

Die kans lijkt me vrijwel 0%

Inderdaad je bestelt in het weekend… en bovendien met inscriptie.

Daarbij loop je altijd nog het risico dat het transport om wat voor reden vertraagt.

Ik zou als ik jou was gaan voor geen inscriptie, en dan gewoon even langsgaan bij een dixons ofzo.nl

Een nano is een nano, of je hem nu bij apple of dixons koopt.

Groet
M.

Dat denk ik ook, rond het weekend zal het iets langzamer gaan dan doordeweeks denk ik. Helemaal met graveren.

Ik heb de mijne ook zaterdag besteld en hij was er donderdag. Ik heb wel betaald met overschrijving, wat veel meer tijd in beslag neemt dan een creditcard. En hij was ook met inscriptie. Mvg,

Ok, thanx voor de snelle reacties, dan inderdaad maar zonder inscriptie!

Bedankt!

En weer verkopen gaat ook makkelijker zonder inscriptie, maar dat even terzijde.

[quote:ce94b715bb="Lauraine"]Er staat 'verzending binnen 24 uur' maar geldt dit ook in het weekend, en mocht dit geval zijn, is hij er dan maandag?[/quote:ce94b715bb]Voor alle producten in de Apple-store geldt verzending binnen 24 uur alleen voor werkdagen (ma-vr). Als je hem vandaag bestelt, zal hij op z'n vroegst maandag worden verzonden. Als je er een met inscriptie wilt, zal het waarschijnlijk nog wat later worden.

Verzending binnen 24 uur is ook niet gelijk aan levering binnen 24 uur ... :)

Maandag worden er geen nieuwe pakketjes bezorgd. Maandag worden slechts de pakketjes bezorgd die zaterdag overbleven. Dus dan krijgt de bezorgdienst ook niets binnen op maandagochtend om aan jou te kunnen leveren. En wat Bumba zegt is ook iets waar op gelet moet worden.