Snelheid MobileMe omhoog gegaan?

Sinds gisteren viel het me op dat uploaden naar de MobileMe iDisk sneller leek te gaan dan voorheen. Klopt dit? Heeft Apple iets verandert? Ben gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Thnx!

Ik denk eerder dat je Interverbinding even een opleving had.

Ik merk er weinig van i.i.g.

Hier ook nog steeds te traag voor woorden. Als Apple endelijk eens investeert in een serverpark in Europa ben ik een blij mens.

Uploaden via www.me.com ging sneller dan synchen naar iDisk via Finder merkte ik. Maar goed, Apple heeft nog niets verandert dus. Wordt hoogtijd dat wij hier NL ook wat aandacht krijgen. Zeker nu we als 1 van de eersten de 3GS geleverd gaan krijgen! 8)

Tsja, MobileMe valt tegen wat snelheid betreft. Ik heb sinds een paar maanden glasvezel met 100 Mbit/s up- en download maar MobileMe laat zich daardoor niet imponeren!

[quote:51c9b1eacb="Edwin377"]Ik heb sinds een paar maanden glasvezel met 100 Mbit/s up- en download maar MobileMe laat zich daardoor niet imponeren![/quote:51c9b1eacb] Wij ook niet hoor. Hoewel... ;-)

[quote:db12b57f26="palahala"][quote:db12b57f26="Edwin377"]Ik heb sinds een paar maanden glasvezel met 100 Mbit/s up- en download maar MobileMe laat zich daardoor niet imponeren![/quote:db12b57f26] Wij ook niet hoor. Hoewel... ;-)[/quote:db12b57f26]

ja, het is heerlijk maar dan zit de beperking vaak op het net zelf en bij Mobile Me is het goed merkbaar hoe traag die servers zijn.

[quote:cf77cb11d9="Edwin377"]Tsja, MobileMe valt tegen wat snelheid betreft. Ik heb sinds een paar maanden glasvezel met 100 Mbit/s up- en download maar MobileMe laat zich daardoor niet imponeren![/quote:cf77cb11d9]

Dat kan ik me wel voorstellen, het is vrijlastig om 100Mbits/s vol te krijgen in de upload, je moet aardig wat sessie open zetten om wat bandbreedte te vullen.

[quote:baa18f6cba="Mr Evil"][quote:baa18f6cba="Edwin377"]Tsja, MobileMe valt tegen wat snelheid betreft. Ik heb sinds een paar maanden glasvezel met 100 Mbit/s up- en download maar MobileMe laat zich daardoor niet imponeren![/quote:baa18f6cba]

Dat kan ik me wel voorstellen, het is vrijlastig om 100Mbits/s vol te krijgen in de upload, je moet aardig wat sessie open zetten om wat bandbreedte te vullen.[/quote:baa18f6cba]

Klopt, maar het gaat me meer om de downloadsnelheid. Die upload kreeg ik er gewoon bij. :wink: