snelheidsverhoging (xs4all) al actief?

ik was benieuwd of er al iemand met een [b:7d6ab19620]fast[/b:7d6ab19620] abo van [b:7d6ab19620]xs4all[/b:7d6ab19620] geüpgraded was naar de nieuwe snelheid?

maarten

nee naar alle waarschijnlijkheid wordt dit pas in november of december uitgevoerd. en hou even in de gaten dat je als je meer dan 8Mbit wil dat je dan ook een ander modem moet kopen (tenzij je die al hebt) namelijk een ADSL 2+ modem.

[quote:16d2b818b9="HS-L"]nee naar alle waarschijnlijkheid wordt dit pas in november of december uitgevoerd.[/quote:16d2b818b9] pff dan pas? Zal ook wel gelden voor Planet Internet dan. :|

jups, kpn heeft aangekondigt het voor het eind van het jaar mee te beginnen: voor de duidelijkheid: http://www.xs4all.nl/adsl/faqsnelheideind2005.php

en dit geld voor alle KPN-ADSL abbonnementen.

Iemand een tip voor een goed ADSL 2+ modem?

klopt het dan dat mij planet internet abbonement dus ook sneller gaat worden?

[quote:55167c1daa="ozzie X"]Iemand een tip voor een goed ADSL 2+ modem?[/quote:55167c1daa]

een linksys of een netgear is wel aan te raden…

goedkoop: thomson 546 router/modem 4poorts goed: linksys BEFDSR41W router/modem 4poorts

[quote:ebdb5d55c6="ozzie X"]Iemand een tip voor een goed ADSL 2+ modem?[/quote:ebdb5d55c6]

heb bijn mun abbo een speedtouch 580 gekregen, schijnt klaar te zijn voor ADSL2. Prima modempje dacht ik zo, was in een wip geconfigureerd.

maarten

580 is niet klaar voor adsl2+ maar voor adsl2 na een firmware upgrade

check thomson.com voor meer info :slight_smile:

De [url=http://www.adslcentrale.nl/index.php?pagina=voorspelling]ADSL Upgrade Monitor[/url] gaf begin 2005 een schema van doorvoering snelheidsverhoging maar ik moest toch nog een maand extra wachten.

Of je neemt een abotje bij Versatel incl. Voetbal beperkt tv en telefonie voor 49.95 scheelt je al gauw een paar centen. Ikzelf ben overgestapt van de fast adsl van xs4all naar versatel en tot op heden geen klagen. straks in oktober de telefonie erbij en dus ook geen KPN vastrecht meer hiha.

[quote:5c12191ba9="Moh"]580 is niet klaar voor adsl2+ maar voor adsl2 na een firmware upgrade

check thomson.com voor meer info :)[/quote:5c12191ba9]

oops, wist niet eens dat ADSL2+ en ADSL2 verschillend waren. Maar ik las dus bij XS4ALL dat ze ADSL2+ gaan aanbieden, dus ik kom niet ver met mijn - zometeen door firmware naar ADSL2 geüpdate - ST580 als ik het goed begrijp?
maarten

okee, ik koop dus een geschikte modem voor die snelle snelheden, maar achter die modem zit mijn airport extreme, kan die die snelheden dan wel aan?

je begrijpt het, ik ben een vreselijke nono op dit gebied

maarten

[quote:70fa5adc61="GrandMaster"] straks in oktober de telefonie erbij en dus ook geen KPN vastrecht meer hiha.[/quote:70fa5adc61] je bedoelt dan betaalt versatel die 9 euro per maand voor je?

daan.