sneller downloaden?

Hallo,

lukt het om zowel via ethernet als over airport, een verbinding met internet tot stand te brengen, om zo sneller met bv Xfactor te downloaden?
:innocent: ?

[quote:1add76b95c="foolon"]Hallo,

lukt het om zowel via ethernet als over airport, een verbinding met internet tot stand te brengen, om zo sneller met bv Xfactor te downloaden?
:innocent: ?[/quote:1add76b95c]
Als jij een internet provider hebt die bij jou thuis een verbinding levert met een download snelheid van 154 Mbps, dan heeft dit wel zin.
Maar aangezien het maximum op dit moment 8 Mbps is voor ADSL (en Versatel de 20 Mbps niet waar kan maken) hoef je dit niet eens te proberen.

Ik kan me niet voorstellen dat jou internetverbinding sneller is dan jou thuis netwerk. Dus jou suggestie is onnodig.

zo droom ik van een auto met 2 gaspedalen :D

Volgens mij wil de topicstarter gewoon de WiFi lijn van zijn buurman gebruiken in combinatie met zijn eigen lijn...

Je hebt hier gewoon een loadbalancer voor nodig. Of die softwarematig voor OSX bestaan weet ik niet.

Draadloos netwerk is voor niet veel goed. Zodra je wat tever bent daalt de signaalsterkte en kan je nog sneller surfen met een 56K modem ... Ofwel is het mijn iMac G5 Rev. B die gewoon geen sterk signaal kan uitzenden naar mijn laptop want ik heb geen draadloze router. Maar Internet delen gaat alleszins maar goed voor een 10-tal meter. Dus het is wel mogelijk dat je sneller kan surfen als je via het kabeltje werkt :)

[quote:9f92363f30="Hansvanbeej"]zo droom ik van een auto met 2 gaspedalen :D[/quote:9f92363f30] Wie niet.. Wie niet.. :wink: