Software restore

Hoi,

Ik wil graag wat software op mijn mac erbij knutselen, maar als ik de restore cd in mijn mac doe het het programma Software Restore open krijg ik de melding
Verkeerde Schijf
Deze schijf wordt niet ondersteund door dit type computer.

Ik heb wel Mac Os X 10,3 er hiermee opgekregen. Kortom hij kan hem wel lezen, maar hij kan hem niet lezen op sommige punten.

Anybody got a clue?

Thanx Makkie

Volgens mij moet je eerst beide cd's naar je desktop kopieren en dan 'joinen' met schijfhulpprogramma, tenzij je een DVD hebt natuurlijk. Je kunt ook 'Pacifist' gebruiken om individuele programma's uit de installer te plukken.

succes,

Ewout

Zitten er niet 2 schijven bij , waarvan er 1 specifiek zegt restore cd/dvd ? Iets anders kan ik haast niet bedenken dat het zou kunnen zijn .

Er zijn wel twee DVD's, maar hij vraagt om de eerste en die doe ik er in en dan krijg ik die melding!!!

IK denk om te restoren moet je zowiezo de dvd met restore dvd er in doen ook al is dat 2 en vraagt ie om 1, hij heet niet voor niets zo neem ik aan :)

Als je de installatie-dvd er in stopt zit daar een packkage Software Restore in. Die moet je opstarten en dan vraagt het programma vanzelf om de juiste dvd: volg verder de aanwijzingen. Overigens zit er in mijn (hulp)programmamap ook een programma Software Restore die verder het zelfde doet.

PS. Ik tik dit op mijn werk en weet daarom nu even niet de exacte plaats waar je moet zijn.

Maar het werkt nog steeds niet. Ik begrijp nog steeds niet waarom niet.

Het maakt dus niet uit welke dvd ik erin doe. Als ik disk 1 invoer geeft hij die melding. Als ik disk 2 erin doe dan zegt hij dat het de verkeerde disk is en dat ik disk 1 in moet voeren.

AAAARRRRGGGHHHH!

More help wanted! Please

Makkie

Het zijn toch geen kopie├źn he? Die staan er om bekend weigerachtig te zijn en gezien de melding over 'dit type computer' vrees ik dat je gewoon een verkeerde dvd hebt. Installatie-schijven zijn soms gebonden aan een bepaald type Mac. Heb je het programma in Hulpprogramma's ook geprobeerd?