Software update 10.3: Superdirve-update blijft maar komen

Hoi,

Dit probleem had ik ook al met 10.2, maar ben de oplossing vergeten. Afijn, het probleem is dat elke keer dat software update draait mij de superdrive-update toont. Installeren heeft blijkbaar weinig zin daar de update zegt dat er geen update nodig is. Hij wordt daarom (logisch?) niet verwijderd uit de lijst.

De vorige keer moest ik een bestandje openen en iets verwijderen. Echter ik kom er zo 1 2 3 niet achter welk bestand dit nu is. Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt!

René

Als je nu even de moeite doet om je naam in te tikken in het ZOEK kadertje dan kan je het zo terugvinden......

[quote:7927bfb90b="digitalguru"]Als je nu even de moeite doet om je naam in te tikken in het ZOEK kadertje dan kan je het zo terugvinden......[/quote:7927bfb90b]

Ik heb het probleem ook. EN IK HEB GEZOCHT HIER OP HET FORUM, MAAR NIETS KUNNEN VINDEN.

Dus als iemand hier zo vriendelijk wil zijn om op een gepaste manier te antwoorden, graag.

Je moet hem op Ignore zetten. Of Negeren in het Nederlands (denk ik.) Oftewel appeltje + delete (backspace), nadat je hem hebt aangeklikt.

Perfecte oplossing. Bedankt!!!!!

René

Dankjewel daar kan ik tenminste iets mee.