software update itouch

Weet iemand hoe ik aan de software update voor de itouch komt zonder een istore account aan te maken? Ik heb namelijk ga creditkaart en wil ook geen clicktobuy doen.

[quote:a73fd67b0a="dvanderborst"]Weet iemand hoe ik aan de software update voor de itouch komt zonder een istore account aan te maken? Ik heb namelijk ga creditkaart en wil ook geen clicktobuy doen.[/quote:a73fd67b0a]

koop en itunes gift card die kan je ook gebruiken (PS dit is reeds beantwoord in een andere topic)

Niet. Het wordt namelijk gekoppeld aan je itunes account, en daarmee moet je de rechten overzetten op je touch. Zonder een account kan het niet. Wat is trouwens de moeite om een clickandbuy account aan te maken... dat is echt piece of cake, en 20 minuten later zit je met je nieuwe software pakket.

[quote:887077562b="Nielsvr"]Niet. Het wordt namelijk gekoppeld aan je itunes account, en daarmee moet je de rechten overzetten op je touch. Zonder een account kan het niet. Wat is trouwens de moeite om een clickandbuy account aan te maken... dat is echt piece of cake, en 20 minuten later zit je met je nieuwe software pakket.[/quote:887077562b] Daar moet je wel 18 voor zijn :wink:

Ik weet niet hoe het zit met dvanderborst maar ik ken er veel die niet aan deze eis kunnen voldoen.

[quote:5c409f3bdf="Nielsvr"]Niet. Het wordt namelijk gekoppeld aan je itunes account, .[/quote:5c409f3bdf]

En met zo een itunse card maakt ge geen account aan of zo?
Ik werk zelf met zo een itunes card en heb dus een itunes account via die dingen!
En heel waarschijnlijk zal het wel lukken, gewoon kaart van 25 euro kopen en da geld dan op itunes zetten en klaar.
Als je de eerste keer zo een code in geeft ga je de melding krijgen om een account aan te maken je klikt gewoon op account aan maken en dan al je gegevens in vullen en dan kom je op de betaal pagina met visa enz en daar staat dan een bolletje met geen :slight_smile: en klaar :slight_smile:
(zo een kaart kun je hier in belgie enkel in GB enz kopen niet in een apple winkel ik weet niet hoe het in nl zit)

waar kun je zo'n kaarten kopen?

Zulke kaarten kun je kopen in de Apple shop. Niet bij iFactors, die hebben geen iTunes kaarten.

[quote:88e048b208="nicksuy1"][quote:88e048b208="dvanderborst"]Weet iemand hoe ik aan de software update voor de itouch komt zonder een istore account aan te maken? Ik heb namelijk ga creditkaart en wil ook geen clicktobuy doen.[/quote:88e048b208] koop en itunes gift card die kan je ook gebruiken (PS dit is reeds beantwoord in een andere topic)[/quote:88e048b208] Inderdaad: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=117535&start=15

[quote:7ec0ed4452="mac/windows user"]waar kun je zo'n kaarten kopen?[/quote:7ec0ed4452] Zoek een Apple verkoper bij je in de buurt: http://www.apple.com/nl/buy/locator/ (bv Youmac in Eindhoven)

oh de dichtsbijzijnde apple winkel is zeker 50 KM van mij vandaan :( :( :( :(

De itouch ken ik niet, is dat iets nieuws?

ik denk dat hij de iPod Touch bedoelt

(dit lijkt mij toch het meest logische)

Voor click&buy hoef je helemaal geen 18 jaar te zijn?!

[quote:7e14972c25="Jurriaandvm"]Voor click&buy hoef je helemaal geen 18 jaar te zijn?![/quote:7e14972c25]

Wel, maar wie merkt het als je een ander geboortejaar invult…

Ik heb toch echt m'n echte geboortejaar erin staan ('91) en Click&Buy werkt prima.

ik denk dat het net zoiets is al Paypal daarmee mag je wel een rekening hebben

maar je moet 18 zijn als je er geld op wil storten anders moet je 23 euro betalen

waarom dat moet je mij niet vragen maaar dat is wat ik gelezen heb

[quote:0a4ae7e045="RobinNL"][quote:0a4ae7e045="Nielsvr"]Niet. Het wordt namelijk gekoppeld aan je itunes account, en daarmee moet je de rechten overzetten op je touch. Zonder een account kan het niet. Wat is trouwens de moeite om een clickandbuy account aan te maken... dat is echt piece of cake, en 20 minuten later zit je met je nieuwe software pakket.[/quote:0a4ae7e045] Daar moet je wel 18 voor zijn :wink:

Ik weet niet hoe het zit met dvanderborst maar ik ken er veel die niet aan deze eis kunnen voldoen.[/quote:0a4ae7e045]
Who cares, als je gewoon invult dat je dat bent… Heb ik ook gewoon gedaan :stuck_out_tongue:

oke maar als ze er achter komen dan moet je betalen